The Allman Brothers Band - One Way Out: Live at the Beacon Theatre (2004)

Blues / Rock
Label: Sanctuary

1. Statesboro Blues (5:22)
  2. Don't Keep Me Wondering (4:13)
  3. Midnight Rider (3:16)
  4. Rockin' Horse (10:13)
  5. Desdemona (13:27)
  6. Trouble No More (3:45)
  7. Wasted Words (7:51)
  8. Good Morning Little Schoolgirl (9:01)
  9. Instrumental Illness (16:42)
  10. Ain't Wastin' Time No More (6:29)
  11. Come & Go Blues (6:04)
  12. Woman Across the River (6:38)
  13. Old Before My Time (5:37)
  14. Every Hungry Women (5:21)
  15. High Cost of Low Living (8:42)
  16. Worried Down with the Blues (7:59)
  17. Dreams (12:50)
  18. Whippin' Post (15:31)
avatar van Mssr Renard
Een fikse verzameling oude en nieuwe songs in misschien wel de strakste bezetting van de band met Derek Trucks en Warren Haynes (twee slide gitaristen!) in de band. Officieel is dit de laatste plaat van de band voor ze ophielden te bestaan. Er zijn wel veel liveplaten die je als fan kon bestellen of downloaden, etc., maar die tel ik even niet mee.

Verder maakten op dit moment van de band deel uit: Gregg Allman, Oteil Burbridge, Marc Quinones, Butch Trucks en Jaimoe.

Er is ook later nog een live-cd uit 2005 uitgekomen, die nog beter is dan deze, maar lange tijd was dit dus gewoon de laatste liveplaat van de band. Op dit moment zijn er zoveel live-releases dat deze een beetje 'vergeten' is, maar wat mij betreft wel eentje die ik erg graag op vinyl zou willen hebben.