Otis Redding - In Person at the Whisky a Go Go (1968)

Soul
Label: ATCO

1. I Can't Turn You Loose (4:45)
  2. Pain in My Heart (2:14)
  3. Just One More Day (5:26)
  4. Mr. Pitiful (2:07)
  5. (I Can't Get No) Satisfaction (4:38)
  6. I'm Depending on You (3:02)
  7. Any Ole Way (2:43)
  8. These Arms of Mine (4:01)
  9. Papa's Got a Band New Bag (4:46)
  10. Respect (2:06)
eazyfan
Erg leuk Live-album, ik verwacht een klein beetje meer. Ik verwachte iets gelijk aan het niveau van Live at the Harlem Square Club. Maar dan meer in Otis' stijl. Jammer genoeg is het dat niet geworden, wel prima plaat! These Arms of Mine en I Can't Turn You Loose zijn werkelijk goed gebracht, de rest is ook erg erg mooi, respect sluit geweldig die avond mee. Een optreden als dit moet nog wat geweest zijn .

4* met kleine kans op stijging.

Heerlijk plaatje maar 'Live in London and Paris' is op alle fronten net wat beter: ten eerste speelt hij daar met Booker T and the MG's, ten tweede zijn dat twee complete, zij het korte concerten ipv een compilatie, wat een fijne dynamiek geeft en ten derde is daarop de geluidskwaliteit veel beter.
Vind ik dan hè.