boemp
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 29 april 2014
Laatste bezoek: gisteren om 13:22 uur
Aantal stemmen: 722
Gemiddelde: 3,84
Standaardafwijking: 0,63
Aantal berichten: 162
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 14
Top 10 albums
- 1. David Bowie - Hunky Dory (1971)
- 2. Pixies - Surfer Rosa (1988)
- 3. Rolling Stones - Let It Bleed (1969)
- 4. Radiohead - OK Computer (1997)
- 5. Mulatu Astatke - Ethio Jazz & Musique Instrumentale, 1969-1974 (1998)
Alternatieve titel: Éthiopiques 4 - 6. Sun Ra - Sun Song (1956)
- 8. Curtis Mayfield - Super Fly (1972)
- 9. Bruce Springsteen - Nebraska (1982)
- 10. John Hiatt - Bring the Family (1987)
Recente stemmen
- 4,0Hurray for the Riff Raff - The Past Is Still Alive (2024) geplaatst: 28 februari, 16:31 uur, stem was: 3,5
- 3,5Hurray for the Riff Raff - Life on Earth (2022) geplaatst: 28 februari, 16:31 uur, stem was: 4,0
- 3,5Bram Vermeulen - De Beuk Erin (1999)
Alternatieve titel: Liederen van Veranderinggeplaatst: 25 februari, 19:02 uur - 4,0Bram Vermeulen - Achter Mijn Ogen (1994) geplaatst: 25 februari, 19:01 uur
- 4,0Bram Vermeulen - Tijdloos (2004)
Alternatieve titel: Verzameldgeplaatst: 25 februari, 18:21 uur - 4,5Michael Kiwanuka - Love & Hate (2016) geplaatst: 11 februari, 23:53 uur, stem was: 4,0
- 4,0Bill Fay - Life Is People (2012) geplaatst: 10 februari, 16:34 uur, stem was: 3,5
- 3,5Bill Fay - Still Some Light (2010) geplaatst: 10 februari, 16:34 uur, stem was: 4,0
- 4,5The Smile - Wall of Eyes (2024) geplaatst: 28 januari, 16:13 uur
- 4,0Air - Premiers Symptômes (1997) geplaatst: 26 januari, 00:05 uur, stem was: 4,5