Binary Star - Binary Star EP (2013)

Uitgebracht in eigen beheer

1. NoitavO (3:21)
  2. Love Is Love (3:17)
  3. Wait (3:27)
  4. Big Bad Wolf (3:46)
  5. Thumper aka the Caped Crusader aka the King James Diversion (5:11)
  6. Autocons Interlude (1:27)
  7. New Hip Hop * (3:53)
  8. Slang Blade * (2:37)
  9. Glen Close * (3:01)
  10. Conquistadors * (3:46)
avatar van Osiris Apis
Love is Love klinkt goed!

avatar van René.
Gekocht.

Ben heel benieuwd.

avatar van Dakduivel
Leuke EP met Thumper als uitschieter. Het plezier straalt er gewoon vanaf (vooral op Big Bad Wolf) en beide emcees laten horen nog steeds bijzonder vaardig te zijn. Hopelijk experimenteren ze op de nieuwe LP iets meer met de producties want deze klinken hier bij vlagen nog iets te vlak.

avatar van Kos
Kos
Oeh..moet ik hebben.

avatar van thgryda
Klinkt goed dit....

avatar van Flipm0de
Was totaal niet op de hoogte van deze tape tot pas eind dit jaar, maar het was een erg leuke verassing! Kan niet zeggen dat het van hetzelfde niveau is als Master of the Universe, maar wel weer prima muziek. Om te beginnen, een 4 voor deze EP.

avatar van P.O.W.
Net gratis gekregen nadat er iets mis was gegaan met een andere bestelling. Echt blij mee, handtekening erop en alles, topvent die One.Be.Lo, super vriendelijk.