Sheek Louch - After Taxes (2005)

Label: D-Block

1. Intro (1:53)
  2. Street Music (3:46)
  3. On the Road Again (3:24)
  4. Pain (3:47)

met Jadakiss

5. 45 Minutes to Broadway (3:34)
  6. One Namne (3:22)

met Carl Thomas

7. Guess Who (Interlude) (0:21)
  8. Maybe If I Sing (3:40)
  9. Devine (3:53)

met J Hood

10. Kiss Your Ass Goodbye [Remix] (4:17)

met Fabolous, Beanie Sigel en T.I.

11. Do Not Interrupt (Interlude) (0:58)
  12. Run Up (3:41)

met Styles

13. Get Up Stand Up (4:24)

met Redman

14. Pressure (4:16)
  15. Movie Niggas (3:47)

met Ghostface

16. Juice Bar (Interlude) (1:11)
  17. All Fed Up (3:28)
  18. Get Money (3:56)

met Jadakiss

19. Kiss Your Ass Goodbye (4:02)

met Styles P

avatar van snoopy
Ik wist niet dat hij ook een solo album had uitgebracht.

avatar van Chuck Taylor
Ken een paar hele goede nummers van dit album. Binnenkort maar even geheel gaan beluisteren.

Helaas een verschrikkelijke cover, van al zijn albums trouwens..

Mezelf
Zeer goede nummers (Devine, Get Up Stand Up, Movie Niggas, Street Music) worden afgewisseld met mindere nummers (Maybe If I Sing, One Name, Get Money)

Het is toch wel een dikke voldoende geworden, maar het had meer kunnen zijn als het album iets was ingekort door de mindere nummers weg te laten. Maargoed, een 3,5 is natuurlijk niet slecht.

FightForMore
Nummer 19 is toch de originele versie van Kiss Your Ass Goodbye ? Volgens mijn eigen bron, Wikipedia & Amazone.

avatar van thgryda
Zeer matig album herriner ik me