Explosions in the Sky - The Rescue (2005)

Label: Temporary Residence

5. Day Five (4:35)
  6. Day Six (5:18)
  7. Day Seven (4:23)
  8. Day Eight (2:35)
Is dit nou de EP in de serie Travels In Constants?

Had hem nog willen kopen bij het concert in Paradiso, maar toen was ie al uitverkocht.

Sietse
Inderdaad Travels in Constants. In de serie de minste die ik ken (zijn hele mooie gemaakt door bijv. Songs: Ohia)

Tevens vind ik dit ook het minste van Explosions in the Sky dat ik tot nu toe heb gehoord. Bij beluisteren was ik echt heel erg teleurgesteld

fastpulseboy
ja heel suf ep'tje he......
ik hoop echt dat de nieuwe plaat weer knalt zoals het hoort

Aangezien de EP zo snel was uitverkocht is ie nu legaal te downloaden vanaf de officiele website:
klikkerdeklik!

Binnenkort weer een kans in paradiso:) Wat ben ik gelukkig, herkansing voor alsnog een kaartje

dit vind ik nou juist beter als de andere 2 albums die k ken
krijgt dan ook 4.5*

Kid A(cid)
Hmm... ik snap het niet echt. Te weinig Shoegazing denk ik...

avatar van Cygnus
Gisteren heb ik ik deze gescoord bij hun optreden in Keulen. Je mist inderdaad de geluidserupties die Those Who... en The Earth... tot zulke gewelige albums maken, maar dat zegt niets over de kwaliteit van de muziek. ik kan het wel waarderen, de rustige kant van deze vier mannen. Een 3,5 derhalve, als openingsbod ...

avatar van BlueVelvet
Vrij saaie bedoening dit. 2.5* is het hoogste wat ik hieraan kan geven helaas.

Tja, deze plaat is dan ook effectief gemaakt in een tijdsspanne van 8 dagen. Je voelt toch aan het perfectionisme van EITS zowat de stuwende kracht is achter het succes van hun andere platen. Dessalniettemin zitten hier wel een paar leuke ideetjes in.