Fit - Glen Faria (2013)

Label: Top Notch

1. Probleem (3:30)
  2. Jongen Met de Pet (4:43)
  3. Laat Maar Komen (3:30)

met Jayh

4. Je Best Doen (+ Interlude) (3:56)
  5. Blijf Vanavond (3:56)
  6. Grote Stad (+ Alsjeblieft Intro) (5:28)
  7. Alsjeblieft (3:31)
  8. Duurt Te Lang (3:57)
  9. Effe Stil (3:14)
  10. Stapje Terug (4:31)

met Big 2

11. Zomaar (3:40)

met Yousef Gnaoui

12. Laatst Ook Gezegd (3:42)
  13. Leef en Lach (4:19)
avatar van party
ik denk dat dit een vette album gaat worden.

avatar van MAS
MAS
Samen met Great Minds en Mr. Probz de Nederlandse release waar ik het meest naar uit kijk.

avatar van party
Leuk albumpje. Fit heeft bewezen dat hij ook zonder de flinke namen kan. Dat bewijst hij in ieder geval hier. Lekker vrolijke hiphop om het maar zo te zegge. Ik geef het een 3.5.

avatar van 'State Of Mind'
Snippets een beetje geluisterd, klinkt als een heel sfeervol album!

avatar van 'State Of Mind'
Echt mooi hoe hij dit album wijdt aan zijn zoontje!

Er is maar één ding verschrikkelijk aan dit album, Big2, gadverdamme zeg, walgelijk geluid.

nedbed
Na 5 nummers maar niet meer verder geluisterd, want ik vond de refreintjes nogal vervelend. Jongen met de pet vind ik nog wel lekker.

GCITY050
Big2 is juist geweldig. Keer wat anders.

avatar van Booyo
Wat een fijn album zeg, sfeervol en vrolijk: juiste kreten die hier langs komen. Ik had in het begin hetzelfde probleem als nedbed, dat ik de refreinen vervelend vond. Na meerdere luisterbeurten is dit absoluut niet meer het geval, en vind ik ze zelfs van toegevoegde waarde. Favorieten zijn: Jongen met de pet, Duurt te lang, en Zomaar. Dit gaat veel gedraaid worden deze zomer.

avatar van Gloeilamp
Knap hoe Big2 in zijn eentje een prima nummer als Stapje Terug weet te verpesten

avatar van Arrie
Huh, dat nummer was toch met Laura Jansen?

avatar van Gloeilamp
Er zijn geloof ik twee versies. Die met Laura Jansen vind ik erg goed, maar Big2 bakt er helemaal niets van op de andere versie:

YouTube - Mc Fit Ft. Big2 - Stapje Terug (Full & Lyrics)