Chance the Rapper - Acid Rap (2013)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Good Ass Intro (3:59)

met BJ the Chicago Kid, Lil' K, Kiara Lanier, Peter CottonTale en Will for the O'mys

2. Pusha Man (7:24)

met Nate Fox en Lil' K

3. Cocoa Butter Kisses (5:07)

met Vic Mensa en Twista

4. Juice (3:35)
  5. Lost (3:04)

met Noname Gypsy

6. Everybody's Something (4:37)

met Saba en BJ the Chicago Kid

7. Interlude (That's Love) (2:29)
  8. Favorite Song (3:05)

met Childish Gambino

9. NaNa (3:20)

met Action Bronson

10. Smoke Again (4:32)

met Ab-Soul

11. Acid Rain (3:36)
  12. Chain Smoker (3:30)
  13. Everything's Good (Good Ass Outro) (5:33)
avatar van rolandobabel
eindelijk in de rotatielijst !? Dat ik dat nog mocht meemaken.....

avatar van Rhythm & Poetry
Potdomme een mooie prestatie. Ik zal Chance the Rapper even persoonlijk op de hoogte stellen.

avatar van rolandobabel
Ik denk dat hij erg onder de indruk zal zijn

avatar van De Blauw
Heerlijke mixtape die heel makkelijk wegluisterd.
Voor je het weet is het ie alweer voorbij en wil je hem nog een keer opzetten.
Kijk nu al uit naar een eventueel echt soloalbum van deze man.
Favoriet is het 2e deel van Pusha Man!

avatar van Holla
Wow, ik vond dit een hele tijd maar vreemd en slecht. Het kwartje valt en ik begin Chance de koning te vinden

avatar van NastyOnWax
Zoek deze mixtape nu eigelijk voor de eerste keer op op MuMe. Aan de ene kant jammer dat ie zo matig gewaardeerd wordt, maar aan de andere kant begrijpelijk. Chance's aparte stijl werkt duidelijk niet voor iedereen. Voor mij gelukkig wel. Kan echt een uur lang Cocoa Butter Kisses staan meeschreeuwen.

avatar van Holla
Wat een briljante rapper is dit.... zo uniek! In het begin was ik wat sceptisch, maar nu ik mijn oren open heb gezet voor Chance zie ik in hoe geniaal dit is

avatar van FelipeGutiérrez
Nu de zon begint te schijnen en de zomer eraan zit te komen deze er weer eens opgezet. En het bevalt me veel beter dan de vorige luisterbeurten. Met een ster verhoogd.

avatar van Oortrommel
Vermakelijke plaat, maar ik voel het op de een of andere manier niet zo. Ik kan hier op momenten wel van genieten, maar een favoriet zal dit niet snel worden.

avatar van BabaGanoesj
I miss my cocoa butter kisses. Geniaal refrein. Tekst vind ik mooi. Simpel, maar wel veelzeggend.

avatar van siedss
groeiertje dit hoor. De eerste paar keer vond ik het niet veel, nu erg vermakelijk. Denk dat deze in de zomer vaak gaat worden opgezet!

avatar van Demon.
Door Ultra Light Beam komt deze nu

avatar van Wakeupeveryone
echt heerlijk, vooral voor in de zomer!