The Flexican - Made in da Shade: Kings (2005)

Hip-Hop / R&B

met Flinke Namen en QF

14. Doubt Me Not

met .nuClarity

avatar van pascal83
CD van de theater voorstelling KINGS

avatar van Plakband
Mwoah, btje teveel Flexican en Flinke Namen, maar Bumaye , De Kampioen is hier en I'm a king zijn lekker!

Pauper
Niet Om Arrogant Te Doen is en blijft een hele fijne track, maar waarom die nu op deze tape verschijnt is mij niet helemaal duidelijk, die shit is al oud en had ik eerder op het debuut van de Flinke Namen verwacht. Hoe dan ook, ik vind het een zeer matige CD die bij mij net een voldoende kan scoren!

avatar van luc011190
Ty-Phoon Bu-Ma-Yé.

Wat een heerlijk positief nummer is dat toch. Heel vaak geluisterd, vette beat van de Flexican, en live helemaal loss

dope

avatar van Stapler
Hoe kom ik hier aan?
PM mij maar voor een pindakaas.
BVD Stapler

Superbeertje
Had Bumayé erg graag op Tussen Licht En Lucht gezien. Maar ja erg lekkere track

avatar van MAS
MAS
Leuke mixtape. Het beste nummer is Bumaye wat inmiddels een klassieker is. Het nummer van Sticks is ook echt diK!

avatar van Silky & Smooth
Staan vette nummers op. Soms vind ik Flexican een dikke mongool, maar nu vind ik em weer vet! Alleen jammer dat hij herhalen zo leuk vind. Soms werkt dat best wel storend...
Bumaye is inderdaad een cool nummer!