Logic - Welcome to Forever (2013)

Alternatieve titel: Young Sinatra: Welcome to Forever

Label: Visionary (I)

1. Welcome to Forever (4:17)

met Jon Bellion

2. 925 (3:17)
  3. Roll Call (2:54)
  4. 5AM (3:40)
  5. Break It Down (3:42)

met Jhené Aiko

6. Feel Good (2:45)
  7. Saturday (Skit) (2:11)

met John "Pops" Witherspoon

8. On the Low (4:13)

met Kid Ink en Trinidad Jame$

9. Walk on By (4:06)
  10. The Come Up (2:59)
  11. Nasty (3:35)
  12. Life Is Good (4:03)
  13. Randolph Returns (Skit) (1:53)
  14. Ballin' (3:49)

met Castro

15. Young Jedi (4:41)

met Dizzy Wright

16. The High Life (4:59)

met Elijah Blake

17. Common Logic / Midnight Marauder (4:19)
  18. Just a Man (4:07)
  19. Man of the Year (4:56)
  20. The End (3:29)
avatar van carero
Vanavond maar eens opzetten

avatar van Delars
Leuke mixtape, Logic heeft een fijne flow.

avatar van carero
Bevalt me erg goed, ga checken mensen !

avatar van overmars89
Hoewel ik in het begin Logic eigenlijk maar een snotaap vond, moet ik toegeven dat hij toch eigenlijk een hele bekwame rapper is. Zijn imago heeft mij zonder reden eigenlijk even tegen gestaan. Ik kan hier geen verklaring voor geven. Misschien dat het verhaal rondom de rapper te mooi was om te geloven. Ouders beiden crackverslaafd en hij van school afgekickt en weet uiteindelijk door te breken met rappen. Hij wist zelfs de eigenaar van Datpiff boos te maken, omdat hij onwaarschijnlijk veel downloads kreeg en de eigenaar dacht dat hij fraudeerde. Wat dus niet het geval was.

Al met al is dit gewoon een hele harde mixtape geworden met harde beats en een heel erg hongerige rapper. Ik vind het ziek hoe hij de OutKast beat op Roll Call gewoon helemaal kapot maakt. Maar op elke track rapt hij alsof zijn leven ervan afhangt en is hij een hele snelle technisch begaafde rapper.

Toch uiteindelijk één van de opvallendste releases van het jaar.

FelipeGutiérrez
Zeer fijne tape van Logic, die me voor de eerste keer écht een hele tape lang weet te boeien.