Jan Smit - Ich Bin Da (2013)

1 stem

Label: Ariola

1. Bleiben Wie du Bist (3:57)
  2. Ein Ganzes Leben Lang (3:26)
  3. Noch Einmal Mein Herz (3:41)
  4. Ich Bin Da (3:34)
  5. Mehr Noch Als Liebe (3:10)
  6. Für Immer Wir (3:18)
  7. Schlaflos (4:02)
  8. Von Allen die Eine (3:44)
  9. Freunde (3:33)
  10. Sicher Durch den Sturm (3:17)
  11. Der Große Traum (3:00)
  12. Den Ganzen Tag (3:45)
  13. Überall (3:22)
  14. Der Weg nach Haus (3:10)
avatar van Editoor
Ubertoll

avatar van Korreltje Zout
Das ist toll, ja. Supergeil! Klasse. Ben zo trots dat onze Jantje Smit het helemaal gaat maken in Duitsland. Laat hij er vooral blijven, in het land van humor en goede smaak. Vervolgplaat: Ich bleib da.

avatar van dynamo d
Korreltje Zout schreef:
Vervolgplaat: Ich bleib da.
Goed gevonden

woordenaar
Jan Schmidt

avatar van Korreltje Zout
Ga dan all the way, en noem jezelf Jan Messerschmidt. Dan weet hij zijn beoogde leeftijdsgroep waarschijnlijk nog beter te bereiken, ja.

Die gitaar op de hoes maakt hem een echte singer-songwriter. Onze Jantje is going places, met zijn nieuwe imago.

avatar van chevy93
Korreltje Zout schreef:
Ben zo trots dat onze Jantje Smit het helemaal gaat maken in Duitsland.
Gaat maken? Hij heeft het zo'n 10 jaar geleden al gemaakt in Duitsland.

avatar van DargorDT
Jantje wordt hier even rücksichtslos belachelijk gemaakt. Maar der Jan is over de grens gewoon salonfähig. Überhaupt zijn Nederlandse artiesten en/of presentatoren over de grens snel gewild. Dat is geen quatsch, denk aan Rudi Carrell, Linda de Mol en Sylvie. Je kunt hier een wat unheimisch gevoel bij krijgen, maar ik doe aan die geintjes over de Duitse taal sowieso niet mee!