Anathema - Untouchable (2013)

Label: KScope

1. Untouchable, Part 1 (6:56)
  2. Untouchable, Part 2 (5:43)
  3. Thin Air (5:51)
  4. Dreaming Light (5:39)
  5. The Storm Before the Calm (9:13)
  6. Everything (5:36)
  7. A Simple Mistake (8:11)
  8. The Beginning and the End (4:41)
  9. Universal (7:26)
  10. Closer (5:43)
  11. A Natural Disaster (6:18)
  12. Flying (8:10)
avatar van Fluvver
Heb hem in de pre-order. De trailer klinkt in ieder geval al goed!

avatar van miob
Mooie hoes, prachtige nummers, goede sound. 5 sterren. Nu nog wachten op de blu ray

avatar van Broem
Beetje verwarrend. Untouchable en Universal. Ik heb de cd + dvd versie gekocht. Cd (met de tracks die hier staan vermeldt) heet Universal. Op de dvd staan een hoop extra tracks. Zal straks wel een SE uitkomen op cd. Briljant album, dat zeker.

avatar van CorvisChristi
CorvisChristi (crew)
Broem schreef:

De meest complete uitgave is de gelimiteerde versie van Universal. Deze bevat een Blu Ray + DVD én 2 CD's. Indien je deze hebt, is Untouchable als release bijna overbodig te noemen, mits je deze óók op vinyl wilt hebben.
Overigens is de meest uitgebreide uitgave van Universal op dit moment niet meer verkrijgbaar.