The White Stripes - De Stijl (2000)

Label: Sympathy For The Record

1. You're Pretty Good Looking (For a Girl) (1:49)
  2. Hello Operator (2:36)
  3. Little Bird (3:06)
  4. Apple Blossom (2:13)
  5. I'm Bound to Pack It Up (3:09)
  6. Death Letter (4:29)
  7. Sister, Do You Know My Name? (2:51)
  8. Truth Doesn't Make a Noise (3:14)
  9. A Boy's Best Friend (4:22)
  10. Let's Build a Home (1:58)
  11. Jumble, Jumble (1:53)
  12. Why Can't You Be Nicer to Me? (3:22)
  13. Your Southern Can Is Mine (2:29)
Wat (oude) slowchat verwijderd.

avatar van spinout
Met gemak White Stripes' beste.

avatar van bvds63
Mooi artwork.
Zie dat duo toch staan in die De Stijl omgeving .
En lekker (g)ruizig opgenomen.
En die Meg ramt op die kit alsof ze er ook nog nooit op doorgestudeerd heeft.
Die combi levert soms vermakelijke nummers op.
I'm bound to pack it up is voor mij een blijvertje.

avatar van spinout
Mijn bericht hierboven lijkt sarcastisch bedoelt te zijn, maar ik ben later gewoon van mening verandert en heb mijn stem derhalve aangepast .

avatar van repelstefan
Hier niks aan mening veranderd. Met Sister, Do You Know My Name? en Why Can't You Be Nicer to Me? als beste platen is dit van begin tot einde heerlijk.

De kritiek op Meg White begrijp ik nooit zo goed. Ik denk dat ze precies doet wat dit geluid nodig heeft en volgens mij hoef je daarvoor niet de beste drummer te zijn. Dus wat maakt het dan uit? Ik stoor me er in ieder geval niet aan.