Dave Matthews Band - Live at Folsom Field - Boulder Colorado (2002)

Rock / Pop
Label: RCA

1. Don't Drink the Water (9:11)
  2. JTR (6:52)
  3. When the World Ends (3:46)
  4. So Right (6:15)
  5. Big Eyed Fish (7:08)
  6. Bartender (9:54)
  7. What You Are (6:56)
  8. Crash into Me (5:57)
  9. Everyday (8:42)
  10. I Did It (3:44)
  11. If I Had It All (4:31)
  12. Angel (14:30)
  13. Warehouse (9:25)
  14. Recently (4:12)
  15. Digging a Ditch (5:34)
  16. What Would You Say (4:54)
  17. All Along the Watchtower (9:24)
  18. The Space Between (5:00)
  19. Stay (Wasting Time) (7:47)
  20. Two Step (9:19)
  21. Ants Marching (7:55)
avatar van Lexcoaster
De Dave Matthews Band geld als een van de beste live acts van de afgelopen 10 á 15 jaar. Een goed voorbeeld daarvan is het Central Park concert, maar ook dit concert staat als een huis. Deze band kan als geen andere in een jam uitbarsten. Nummers als bijvoorbeeld Warehouse, Bartender, Two Step, Ants Marching, en JTR blazen je omver. Maar vooral hun Bob Dylan cover All Along The Watchtower vormt het hoogtepunt van dit live album.

Helaas is het geluid van de joelende menigte iets te veel op de voorgrond te horen. *4,5