Frank Sinatra - Duets (1993)

Jazz
Label: Capitol

1. The Lady Is a Tramp (3:20)

met Luther Vandross

2. What Now My Love (3:10)

met Aretha Franklin

3. I've Got a Crush on You (3:33)

met Barbra Streisand

4. Summer Wind (3:15)

met Julio Iglesias

5. Come Rain Or Come Shine (4:09)

met Gloria Estefan

6. New York, New York (3:08)

met Tony Bennett

7. They Can't Take That Away from Me (5:19)

met Natalie Cole

8. You Make Me Feel So Young (2:26)

met Charles Aznavour

9. Guess I'll Hang My Tears Out to Dry (3:56)

met Carly Simon

10. I've Got the World on a String (2:18)

met Liza Minnelli

11. Witchcraft (3:22)

met Anita Baker

12. I've Got You Under My Skin (3:32)

met Bono

13. All the Way / One for My Baby (And One More for the Road) (6:03)

met Kenny G

avatar van heartofsoul
Ik moest wel een beetje lachen toen ik het ronkende verhaal in het boekje bij de cd las, want dit is helaas een nogal armoedig album. Sinatra zingt de meeste nummers met een nogal versleten stem (wat hem vergeven is) en met een weifelende intonatie. Daarnaast vind ik de meeste arrangementen (vergeleken met de oorspronkelijke) niet erg mooi en de meeste duetten behoorlijk saai. Evengoed werden er van dit album miljoenen verkocht.
Dieptepunt vind ik l’ve Got You Under My Skin samen met Bono, en de hoogtepunten zijn voor mij de duetten met Tony Bennet en vooral dat met Barbra Streisand, dat is echt prachtig.
Maar verder is dit album voor de gemiddelde muziekliefhebber zonde van het geld. Koop dan liever een leuke compilatie, of een van zijn topalbums (zou ik zeggen).

avatar van goldendream
Het duet met Bono is om te huilen. Schoenmaker, blijf bij je leest. Ver-schrik-ke-lijk!