Lorde - The Love Club EP (2013)

Nieuw-Zeeland
Label: Universal

1. Bravado (3:41)
  2. Royals (3:10)
  3. Million Dollar Bills (2:18)
  4. The Love Club (3:21)
  5. Biting Down (3:33)
avatar van lennon
Wat een fantastisch nummer is Royals toch!

Ga de rest ook maar es beluisteren.

sanquin
Royals is geweldig maar de rest ook, van Bravado tot het spannende Biting Down. Mooie popmuziek en bovendien is Lorde (16 jaar!!) een groot succes aan het worden. Album volgt snel!

avatar van Booyo
Ik luister al enkele maanden met veel plezier naar Royals. Het is zo'n nummer waarvan je (ik) hoopt dat het niet aanslaat bij het grote publiek, omdat het typisch zo'n nummer is die je niet te vaak moet horen. Een naïeve hoop natuurlijk. Het is een geweldig nummer; catchy maar met een zeer eigen smoel. Het type nummer waar 3FM natuurlijk als de kippen bij is, met Giel voorop, en door de reclame van Samsung was mijn hoop definitief vervlogen. Hetgeen waar ik voor vreesde werd helaas werkelijkheid, want ik ben zowaar Royals moe. De andere 4 tracks zouden stuk voor stuk dezelfde route kunnen bewandelen. Momenteel draai ik the Love Club met grote regelmaat, heerlijk nummer. Ongelofelijk dat deze dame nog maar 17 is. Gaan we nog veel van horen. Voor nu is het voor mij net te vatbaar voor verveling voor een hoge beoordeling.