Train - For Me, It's You (2006)

Label: Columbia

1. All I Ever Wanted (4:05)
  2. Get Out (3:24)
  3. Cab (3:23)
  4. Give Myself to You (3:22)
  5. Am I Reaching You Now (3:44)
  6. If I Can't Change Your Mind (3:07)
  7. All I Hear (3:29)
  8. Shelter Me (3:35)
  9. Explanation (4:30)
  10. Always Remember (3:33)
  11. I'm Not Waiting in Line (3:41)
  12. Skyscraper (3:54)
  13. For Me, It's You (4:28)
  14. Coming Home * (3:23)
  15. I Wanna Believe * (3:27)
avatar van Justinx
Ja, wat zal ik zeggen. Een lekker album is het zeker wel. Nummers als Cab en Get Out zijn echt al mijn favorieten. Een ijzersterk album!

avatar van musicfriek
Toch niet te vergelijken met hun vorige album hoop ik.. Die had ik gekocht, maar achteraf enorm spijt van gehad, wat vond ik dat een gigantische tegenvaller..

avatar van Justinx
Ik vond hun album inderdaad ook een grote tegenvaller ja... Persoonlijk vind ik dit album veel beter.

avatar van kappottevic
wat een laf album... ik herinner me nog een nummer van het album drops of jupiter, en alle nummers op deze plaat klinken precies zo. en wat een zeurstem heeft die zanger eigenlijk! of denk ik nu te beperkt?

avatar van Justinx
Ja best wel. Ik vind dat je Drops of Jupiter niet kunt vergelijken met dit album. Ik vind For Me, It's You, stukken beter dan zijn vorige album. En ook die zeurstem vind ik wel meevallen.

Verassend goed album. Kon Train alleen maar van hun bekende Drops of Jupiter. Toch is dit wel een leuk album geworden. Eigenlijk is het geen rock maar duidelijke pop.
nummers zoals Explanation en I'm Not Waiting in Line zijn gewoon leuk om te luisterne. Niks speciaals, maar helemaal niet slecht. 3,5*

avatar van Haveaniceday
Idd, leuk album om naar te luisteren. Maar vooralsnog mist het de echte uitschieters. Zoals ik Drops of Jupiter wel vond (alhoewel ik de rest van dat album dan weer niet ken..). Tot nu toe 3.5*, maar er kan nog het één en ander veranderen

avatar van Discoverme
I'm not waiting in line klinkt lekker funky en Get out lekker up-tempo rockering, de rest is wel aardig maar niet geweldig

avatar van Reijersen
Een ietwat 'vergeten' album van succesband Train. Naja succes, twee hitjes. Na het slechte 'My Private Nation' trekken ze met dit album het niveau weer aardig omhoog. Het is niet allemaal even verrassend maar ligt wel weer erg lekker in het gehoor.

avatar van Rinus
Gewoon een goed in het gehoor liggend album, met door de bank heen best wel sterke composities. Ik vind persoonlijk de zanger een erg prettig klinkende stem hebben. Irriteert nergens. Goede productie ook.

avatar van james_cameron
Minste album dat ik van deze band ken. Werkelijk geen één memorabele song. Het dreinende stemgeluid van de zanger gaat na een paar nummers ook danig op de zenuwen werken. Je kunt de meer recente albums van de band afschrijven als poppy sellouts, maar daar staan in ieder geval nog een paar leuke liedjes op. Deze plaat is echter huilen met de pet op.