Freddie Foxxx - Freddie Foxxx Is Here (1989)

Label: MCA

1. The Master (3:19)
  2. Somebody Else Bumped Your Girl (5:02)
  3. The Ladies Jam (4:38)
  4. Forever (5:14)
  5. Stop, Look and Listen (4:10)
  6. Serious (5:29)
  7. Ain't No Sunshine (4:27)
  8. Keep Doin' It Like This (4:32)
  9. Busted (4:18)
  10. Make 'Em Feel It (5:08)
  11. Freddie Foxxx Is Here (3:58)
  12. I'm Ready (5:25)
raffael77
Ik wil deze graag hebben maar niet te krijgen. Ben benieuwd wie deze er heeft neergezet. help me out please

ik ken niet alle nummers, maar van wat ik heb gehoord is dit wel ok. ik heb nog te weining gehoord om hier nog een oordeel over te doen

RedLightCityBoy
raffael77 schreef:

Mijn neef heeft deze nog op vinyl.
Klinkt erg goed, maar ik zou niet weten waar je deze nu nog kan krijgen.

avatar van Outblasty
Ben deze nou aant checken, klinkt eigenlijk best vet. Gewoon het typische eind jaren 80 geluid en Freddie's flow is dik in orde. Raar dat dit album nog geen stemmen heeft. Wordt dus tijd dat ik maar eens ga aftrappen.

avatar van Outblasty
Opzich wel een leuk album maar het wordt eigenlijk nergens echt goed. Misschien dat ik hem nog wat vaker moet horen maar tot nu toe kan deze plaat mij niet echt bekoren.