Mathematics - The Problem (2005)

Label: Nature

1. Intro (0:56)
  2. C What I C (4:25)

met T-Slugz en Eyeslow

3. Strawberries and Cream (4:06)

met Allah Real, Inspectah Deck, RZA en Ghostface

4. Can I Rise (4:23)

met Hot Flames

5. John 3:16 (3:15)

met Method Man en Panama P.I.

6. Winta Sno (3:38)

met Eyeslow, L.S. en Ali Vegas

7. Two Shots of Henny (4:27)

met Buddah, Angie Neil, Hot Flames, Eyeslow, P.I. en Allah Real

met Ol' Dirty Bastard, Masta Killa en U-God

15. Outro (0:36)
  16. Spot Lite (3:26)

met Method Man, U-God, Inspectah Deck en Cappadonna

een Wu-Tang cd waar DJ Mathematics centraal staat, ben benieuwd of deze moeite waard is.
Ik verwacht gewoon weer een mooi een wu-tang productie

avatar van -marco-
Heerlijk en beter dan zijn eerste album. Grote gastartisten van de Wu. Als ik moest kiezen tussen Bronze en mathematics als beste wu producer, zou ik het niet weten. Zijn erg aan elkaar gewaagd.

avatar van royals
Zeker een goed en ondergewaardeerd Wu-album. Mathematics vondt ik altijd al de beste Wu producer na RZA en op dit album laat hij weer aardige producties horen. Ik vindt vooral Tommy en Strawberries erg goed. Sfeervolle beats en ditto teksten. Ik geloof dat Ghostface in dat laatste nummer dezelfde tekst als in Strawberry gebruikt. Vindt dit eigenlijk z'n enige echte goede solo album. Voor de Wu maakt hij beter werk.

avatar van -marco-
Strawberries and Cream, is voor mij de track hoe Wu behoord en kan zijn.

Props voor deze track, die ik blijf draaien

avatar van ThingMan
Zeer relaxt Wu-Tang album is dit. DJ Allah Mathematics maakt op dit album harde beats. John 3:16, Can I Rise, Real Nillaz en Break That. Heerlijke Wu-Tang nummers. Deze moet je zeker in je Wu verzameling hebben.