Rich Gang (2013)

Label: Cash Money

1. Mystikal - R.G. (2:53)
  2. Detail en Future - Million Dollar (2:27)
  3. Lil' Wayne, Birdman, Mack Maine, Nicki Minaj en Future - Tapout (4:35)
  4. Lil' Wayne, Birdman en R. Kelly - We Been On (5:32)
  5. Yo Gotti, Ace Hood, Mack Maine en Birdman - Dreams Come True (4:39)
  6. Rick Ross - 50 Plates (3:26)
  7. Lil' Wayne, Chris Brown, Tyga en Birdman - Bigger Than Life (4:43)
  8. Detail, Birdman en Kendrick Lamar - 100 Favors (4:08)
  9. Cory Gunz, Busta Rhymes, Birdman en Mystikal - Everyday (4:13)
  10. Detail - Burn the House (4:25)
  11. French Montana, Tyga, Bow Wow en Gudda Gudda - Panties to the Side (4:21)
  12. Mystikal, Jae Millz, Ace Hood, Gudda Gudda, Birdman en Mack Maine - Angel (4:10)
  13. Birdman, Limp Bizkit, Caskey en Flo Rida - Sunshine (4:07)
  14. T.I., Birdman en Lil' Wayne - Have It Your Way * (4:23)
  15. Game, Lil' Wayne en Birdman - Paint tha Town * (5:14)
  16. Mystikal, Stevie J, Future, Tyga en Meek Mill - Fly Rich * (4:35)
  17. Kevin Rudolf, Limp Bizkit, Birdman en Lil' Wayne - Here We Are * (3:43)
  18. Jae Millz en T.RONE - Savage * (4:52)
Apart, geen Drake en een solotrack van een MMG-lid.

'We been on', '50 plates' stellen al niet veel voor. '100 favors' is nog redelijk. Ik verwacht hier echt niet veel van.

Gelekt, ben aan het beluisteren nu. 'Million dollar' is gewoon een intro op 'tapout' met dezelfde beat.

bigger then life vind ik wel een lekker nummer

avatar van Silky & Smooth
Dik album. Niet memorabel, maar gewoon lekker. Productioneel dik in orde en ook de rappers doen hun ding. SO to Mystikal, die hier echt de show steelt op elke featuring!

avatar van Jordyp
Mager, heel mager. De producties maken het nog enigszins goed...

avatar van MDRAIJER
Top album maar niet een album die ik altijd zou kunnen luisteren, ben er eigenlijk alweer klaar mee.

Toch nog 3,5*

avatar van Silky & Smooth
Nogmaals opgezet met in mijn achterhoofd het gevoel dat het toch wat minder zou zijn dan eerdere luisterbeurten, maar wederom niet teleurgesteld. Dikke producties en een stel rappers dat er duidelijk zin in heeft. Dit compenseert het 'inhoudelijk niveau' toch wel!

Het wordt tijd dat Mystikal weer een album gaat brengen. Als ik hem hier weer hoor en ook op die nieuwe track van Mark Ronson krijg ik daar echt zin in!