NOFX - The Decline (1999)

Punk
Label: Fat Wreck Chords

1. The Decline (18:19)
avatar van lowieke
Conall Curach schreef:
ik vind The Decline echt een geniale plaat en ik hoorde dat er een versie was die 52 minuten duurt. Ik kan deze versie helaas nergens vinden. Heeft iemand hier een tip voor mij?

ja maar die vonden ze te belachelijk dus nooit uitgebracht...

en fat mike vond de 18 minuten al zwaar *** dus 52 minuten zal nooooooooooit uitkomen ook

avatar van thetinderstick
Interessante EP, maar zeker niet hun beste werk. Dit 'nummer' bevat hele goeie stukken en wat mindere. 3,5*

clutch
Ze spelen hier grotendeels mooie punkrock stukken, alleen NOFX die een nummer van 18 minuten maakt... Niet allle stukken blijven me hiervan bij, ik zie ze liever wat kortere nummers maken ala Dinosaurs Will Die.

thetinderstick schreef:

Ik kan dit nummer met geen gelegenheid 'los' zijn, voor mij voelt het echt als één geheel.

goed nummer! En Green Day maar net alsof doen alsof ze lange punkrock opera's op american idiot hebben uitgevonden.

avatar van LennartDG
Ben geen punkliefhebber, maar dit nummer ken ik al jaren en heb ik al enorm vaak graag naar geluisterd. Briljant nummertje , leuke teksten ook.

avatar van Cellulord
Zwakke amerikaanse punkrock!

avatar van THEMARSVOLTA
Weergaloos nummer, draai 'm nog geregeld... 5*

avatar van SirPsychoSexy
Dit is iets speciaals: The Decline integraal live gespeeld inclusief orkest. Dikke aanrader voor de fans!

avatar van Boermetkiespijn
Heel vet.