The Field - Cupid's Head (2013)

Zweden
Dance / Electronic
Label: Kompakt

1. They Won't See Me (8:59)
  2. Black Sea (11:35)
  3. Cupid's Head (6:32)
  4. A Guided Tour (8:14)
  5. No. No... (9:00)
  6. 20 Seconds of Affection (9:39)
avatar van -SprayIt-
Ik had de hele dag al zin om deze weer te beluisteren. Weer afgedraaid en ja, ik ga naar 4,5*, wat een genot.

'Oef..' is de juiste term inderdaad. Werd zojuist even helemaal van de sokken geblazen door die omslag in Black Sea. Wat een kracht zit er in de openingsnummers!

Net de 4 plaatkanten weer geluisterd, genieten inderdaad, nummers lijken op elkaar maar ook weer niet, het laatste nummer is heel anders dan Cupid bv maar hebben wel iets van dezelfde feel Geniaal die Alex.
Staat op nr 6 dit jaar maar had ook op 4 kunnen staan, met Sublime, Looping is deze weer heel heel goed, blijf alleen de 2e iets minder vinden.
Ontzettend jammer dat die Cordouan niet te krijgen is/zijn

Wanneer komt The Field weer naar NL, anyone?

2013 is het best muziekjaar dat ik tot nu toe mee heb mogen maken. En dit is ook al een parel uit dat magische muziekjaar. Snap alleen niet dat er voor dit album zo weinig stemmen zijn vergeleken met zijn andere albums onder deze naam.
Maar echt alleen maar perfect geconstructueerde tracks op dit album. En denk dat ik dit zijn beste vind.
1 van de top idm releases van dit jaar.

avatar van KampF
No. No... misschien wel zijn beste nummer

avatar van -SprayIt-
Absoluut, ik vind het z'n beste! Comment van 2 jaar geleden: k vind No. No... de beste track van The Field, ondanks de loops en lengte gaat deze constant op repeat. Indrukwekkend. De rest overtuigd iets minder, maar weer een heerlijke plaat voor de winterwandelingen die er aan zitten te komen.

Vanavond maar weer een wandelingetje,

Nihilisme
Het is winter en ook ik ben weer verknocht aan deze plaat. Wat een held is deze man toch, hopen dat hij snel met nieuw werk volgt.

avatar van Nicolage Rico
Man man, de rillingen lopen over m'n rug naar beneden en weer terug tijdens No. No...