Brandy Zdan - Lone Hunter (2013)

Canada
Pop / Folk
Label: Cavalier

1. Mourning Dove (3:13)
  2. O Where (2:54)
  3. Does Everything Break (3:19)
  4. Blood as the Ink (3:10)
  5. Lone Hunter (3:35)
  6. I Remember When You Used to Love Me (4:58)
avatar van Don Broccoli
O Where is mooi en Mourning Dove en Blood As Ink mogen er ook best wezen, maar over het geheel niet bepaald enerverend. Zang is best goed, instrumentatie idem, maar het songschrijfkwaliteiten ontstijgen de middelmaat niet.

avatar van erwinz
Ik vond dit lang ook niet zo bijzonder en het is ook maar een EP, maar het is er wel een die groeit. Ik vind de zang en instrumentatie wel bijzonder en de songs laten toch veel lef en gevoel horen. Grote belofte als je het mij vraagt.

Lees mijn volledige recensie op:
De krenten uit de pop: Brandy Zdan - Lone Hunter - dekrentenuitdepop.blogspot.nl

Erwin