Exit Calm - The Future Isn't What It Used to Be (2013)

Label: Club AC30

8. Glass Houses (5:55)
  9. Open Your Sky (6:12)
avatar van starsailor
starsailor schreef:
Misschien ben ik dan niet helemaal objectief meer als fan, maar who the f*ck cares.....bij deze 5*.

Toch mijn subjectiviteit maar laten varen en een halfje verlaagd. Open Your Sky en Fiction zijn goed, maar niet goed genoeg om dit album te kunnen laten wedijveren met de 5* van het debuutalbum.

avatar van DjFrankie
Promise. ook als single uitgebracht

Te koop als 7" kijk

avatar van Gringo_m
Ik vind dit album nog steeds meer één geheel dan het vorige. In deze zit een logische opbouw waardoor het lekker weg luistert.
Ik blijf het debuutalbum meer een verzameling vinden zonder kop en staart.
Ook is de zang op dit album veel fraaier en gepolijster.
"Fiction" is voor mij het minst beste(..) nummer, anders waren het 5 sterren.

avatar van frolunda
Iets meer van die gitaarpartijen zoals op Promise maar verder heb ik niks te klagen over dit zowel erg sterk als sfeervol album.

avatar van Premonition
Promise is een sterke single, maar dat niveau haalt het hele album niet. Dit album is imo een stuk sterker dan het debuut. Zoals hierboven aangegeven is de zanger een stuk minder geforceerd gaan zingen en dat is het grote pluspunt tov het debuut.

avatar van DjFrankie
Schijnt een remix te zijn van Deep Cut Exit Calm - "The Rapture" (Deep Cut Remix) - YouTube van The Rapture. Nooit geweten

avatar van frolunda
Deze onlangs toch maar aangeschaft want ik blijf het een sterk en erg mooi album vinden.Blijf het wel wat vreemd vinden dat gezien de soort muziek die ze maken 'slechts' 37 stemmen op MM hebben,had ze eigenlijk veel groter verwacht.