Sub Focus - Torus (2013)

8. Out of Reach (4:03)

met Jayelldee

9. Falling Down (5:09)

met Kenzie May

10. Turn Back Time (5:07)
  11. You Make It Better (5:58)

met Culture Shock en TC

12. Tidal Wave (3:48)

met Alpines

13. Until the End (4:03)

met Foxes

14. Eclipse (4:41)
  15. Original (3:30)
  16. Falling Down (VIP) (4:42)

met Kenzie May

17. Endorphins (4:35)

met Alex Clare

Sandrosaurus
- Torus & Safe in Sound

Oké, leuk om naar te luisteren. Niks meer.

- Endo, Out of the Blue, Twilight & Close

Meh tot afschuwelijk. Delete deze handel!

- Turn It Around

Brengt je terug naar de Intimacy/One More Chance dagen van Bloc Party + een dance beat. Zeker niet slecht.

- Out Of Reach tot en met Tidal Wave

Oké tot goed! Zeker luisteren deze! Turn Back Time is hilarische minimal

- Until the end

Nee, niet tot until the end...deze had er van gemogen. Sub Focus niet waardig....

Sandrosaurus
Ik moet wel zeggen dat de 'deluxe editie met 'original' en 'eclipse' + wat remixen het veel beter maakt...mss toch een 3,5*

Zeker de deluxe beluisteren

avatar van Style.Girl
Vraag me af hoe je op een 3,5* komt terwijl je bijna alle nummers genoeg afkraakt!

Maargoed, ik vind zelf Until the End echt geweldig! Blij dat ie erop staat!

Daarnaast is Tidal Wave een erg heerlijk nummer en daarbij eigenlijk het beste nummer van het album vind ik. Ook Torus, Safe in Sound, Out of Reach en Turn Back Time zijn erg leuk!

Eigenlijk heeft elk nummer wel iets, maar degene die ik niet heb genoemd moet ik nog wat vaker luisteren om er een oordeel over te geven. Maar ben blij verrast dat ik dit album een keer ben tegen gekomen en ben gaan luisteren.

avatar van TornadoEF5
Mijn favoriet is You Make It Better. Toplied. Ook liefhebber van Twilight, Endorphins en Tidal Wave.

avatar van orbit
Prima plaatje, houdt het midden tussen dance, dubstep en dnb, maar is eigenlijk nergens goed onder te vangen. Soms erg cheesy, maar eigenlijk zo lekker gedaan dat het amper stoort. Ik denk dat het zowel mensen die wat commerciëler geluid als mensen die wat van het gebaande pad willen luisteren aanspreekt, een perfecte balans tussen beiden.