Fink - Fink Meets the Royal Concertgebouw Orchestra (2013)

Folk
Label: Ninja Tune

1. Berlin Sunrise (6:35)
  2. Yesterday Was Hard on All of Us (5:36)
  3. What Power Art Thou? (3:13)
  4. The Infernal Machine (6:00)
  5. Wheels (5:05)
  6. This Is the Thing (6:03)
  7. The Unanswered Question (6:55)
  8. Perfect Darkness (8:13)
  9. Sort of Revolution (9:55)
avatar van Ducoz
Hier ben ik benieuwd naar.
Ik vraag me af of hij wordt ondersteund door een orkest, dat zou erg goed kunnen uitpakken.

Goede herinneringen aan dit concert. De plaat is te beluisteren via de luisterpaal:

3voor12 - Fink - Fink Meets The Royal Concertgebouw Orchestra - 3voor12.vpro.nl

avatar van JohnnyVergerFan
S C H I T T E R E N D!
Diep onder de indruk. Van het songmateriaal, van de composities, van het enthousiaste publiek.
Prachtige plaat - had dit bijzonder graag zelf live meegemaakt.

avatar van Broem
Dat lijkt me een mooie release. Zijn live optreden afgelopen jaar was erg goed. Maakt me nieuwsgierig

avatar van MichelDumoulin
JohnnyVergerFan schreef:
S C H I T T E R E N D!
Prachtige plaat - had dit bijzonder graag zelf live meegemaakt.

Gelukkig hebben we de app nog.

avatar van Broem
Fink trekt momenteel toch wel alle registers open. Na het prachtige live album nu deze release met ons eigen Concertgebouw Orchestra. Ook dat doet hij weer op een manier die zijn nummers een 'twist' geeft en daardoor extra boeit. Tuurlijk is het een beproefd concept maar zijn muziek leent zich er goed voor. Mooie arrangementen waardoor het prima in balans blijft. Feest om naar te luisteren maar niet te vaak. Daardoor blijft het boeiend.

Hier ben ik benieuwd naar, live is het echt heel sterk. Binnenkort maar is luisteren.

avatar van kappottevic
beetje gezapig, maar toch leuk.
was vast leuk om er bij te zijn!

avatar van blur8
de orchestrale arrangementen makken dit tot een belevenis.
ik luister zelf niet zo graag naar applaus van een ander, maar ja t's een live opname . . . ..