blur8
Echte naam: Fred
Geslacht: Man
Woonplaats: Den Haag
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 25 september 2007
Laatste bezoek: vandaag om 02:17 uur
Aantal stemmen: 2933
Gemiddelde: 3,54
Standaardafwijking: 0,70
Aantal berichten: 3519
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 79
Aantal toevoegingen: 199
Top 10 albums
- 1. The Slow Show - White Water (2015)
- 2. The Maccabees - Marks to Prove It (2015)
- 3. Arctic Monkeys - AM (2013)
- 5. Editors - An End Has a Start (2007)
- 6. Blur - The Great Escape (1995)
- 7. The Pale Fountains - Pacific Street (1984)
- 8. The Lotus Eaters - No Sense of Sin (1984)
- 9. China Crisis - Flaunt the Imperfection (1985)
- 10. Simple Minds - New Gold Dream (81-82-83-84) (1982)
Top 10 artiesten
- 1. Blur
- 2. Arctic Monkeys
- 3. Editors
- 4. The Slow Show
- 5. ISLAND
- 6. Talking Heads
- 7. Prince
- 8. Kate Bush
- 9. The Undertones
- 10. The Clash
Rotatielijst
De volgende albums draait deze gebruiker momenteel het meest:
- 1. Junodream - Pools of Colour (2024)
- 2. The Blinders - Beholder (2024)
- 3. Talk Show - Effigy (2024)
- 4. Courting - New Last Name (2024)
- 5. SPRINTS - Letter to Self (2024)
Recente stemmen
- 4,0Laura Palmer - Exploding Head Syndrome (2024) geplaatst: afgelopen zaterdag om 14:28 uur, stem was: 3,5
- 5,0Junodream - Pools of Colour (2024) geplaatst: afgelopen woensdag om 09:51 uur, stem was: 4,5
- 4,5The Blinders - Beholder (2024) geplaatst: 6 maart, 12:33 uur, stem was: 4,0
- 2,0Kaiser Chiefs - Kaiser Chiefs' Easy Eighth Album (2024) geplaatst: 5 maart, 16:18 uur, stem was: 2,5
- 4,0Yard Act - Where's My Utopia? (2024) geplaatst: 1 maart, 13:17 uur
- 4,5Portishead - Dummy (1994) geplaatst: 29 februari, 18:52 uur
- 4,0Whispering Sons - The Great Calm (2024) geplaatst: 24 februari, 11:09 uur
- 4,0IDLES - TANGK (2024) geplaatst: 16 februari, 17:11 uur
- 4,0Royel Otis - PRATTS & PAIN (2024) geplaatst: 16 februari, 17:10 uur
- 4,0Lime Garden - One More Thing (2024) geplaatst: 16 februari, 16:33 uur, stem was: 3,5