King Gizzard & The Lizard Wizard - 12 Bar Bruise (2012)

Australiƫ
Rock / Punk
Label: Fuse

1. Elbow (2:39)
  2. Muckraker (3:00)
  3. Nein (2:52)
  4. 12 Bar Bruise (3:47)
  5. Garage Liddiard (2:29)
  6. Sam Cherry's Last Shot (2:48)
  7. High Hopes Low (3:45)
  8. Cut Throat Boogie (2:50)
  9. Bloody Ripper (2:13)
  10. Uh Oh, I Called Mum (2:37)
  11. Sea of Trees (3:14)
  12. Footy Footy (1:59)
avatar van dennis1808
Vier jaar na dato nog steeds geen berichten hier? Schande! 12 Bar Bruise is een geweldige kickstart aan de hoeveelheid albums die later nog volgden. 'Uh Oh, I Called Mum' knalt toch wel het hardst, en 'Sam Cherry's Last Shot' is ook wel een hoogtepuntje. Hoewel ik niet alle albums van King Gizzard echt fantastisch vind, is dit wel een aanrader!

avatar van korenbloem
Deze plaat is net of iemand een reshape van garagerock heeft gemaakt, met als basis het erg leuke liedje The Standells - Dirty Water, en dit nummer ontleden heeft en op twaalf verschillende manier opnieuw opbouwd. Het nummer is te vinden op de verzamelaar Nuggets (1972).