Lil' Wayne - Dedication 5 (2013)

Label: Young Money

1. I'm Good (2:08)

met The Weeknd

2. How Dedicated / Kill My Vibe (4:55)
  3. New Slaves (3:24)
  4. Type of Way (5:25)

met T.I.

5. You Song (5:29)

met Chance the Rapper

6. Ain't Worried (2:45)

met Euro en Jae Millz

7. Before Tune Gets Back (3:11)

met Lil' Chuckee

8. Started from the Bottom (2:59)
  9. New Signees to Young Money (1:53)
  10. Live Life (4:03)

met Euro en T@

11. Itchin' (3:42)
  12. Way I'm Ballin' (3:46)

met Mack Maine en Birdman

13. Fortune Teller (Interlude) (0:56)
  14. Thinkin' About You (3:24)
  15. Pure Colombia (3:49)
  16. Bugatti (3:20)
  17. Still Got the Rock (3:28)
  18. FuckWitMeYouKnowIGotIt (4:03)

21. Levels (3:42)

met Vado

22. Devastation (3:11)

met Gudda Gudda

23. Fuckin' Problems (4:26)

met Euro en Kidd Kidd

24. Feds Watchin' (5:17)

met 2 Chainz en T.I.

25. Luv (8:45)
bennerd
Dik anderhalf uur aan Weezy? Dat wordt een overload van jewelste, maar ik zie het zitten.

FelipeGutiérrez
Vind de meeste releases van Weezy bagger, maar na vele positieve reacties op twitter waar wordt gezegd dat hij op Dedication 5 als de ''oude'' Weezy klinkt (Die ik nog wel kan waarderen) zal ik deze mixtape een kans geven

FelipeGutiérrez
Ik geef 2 sterren en dat vind ik nog verdomd hoog voor een Weezy release..

avatar van MDRAIJER
Zo zien we maar weer hoe irrelevant Mr. Carter eigenlijk is tegenwoordig, 4 stemmen na 2 jaar.

Hoewel ik Wayne nog steeds wel een vette rapper vind en nog steeds(!) volg qua muziek, moet ik ook eerlijk zeggen dat 'ie zwaar is afgetakeld in de rap-game. Dit geef ik nog een voldoende qua rap maar er zijn zoveel rappers die het beter doen op dit moment (zie Kendrick, J. Cole etc.). Maar toch ben ik benieuwd of er ooit nog een rapper opkomt die net zo lang als Wayne de hele rap-game kan domineren, want Wayne heeft dat zeker gedaan van ongeveer 2004 tot ongeveer 2010.

Da Drought 3 en No Ceilings zijn beide een mooi voorbeeld.