DJ Skizz - B.Q.E. (The Brooklyn-Queens Experience) (2013)

1 stem

Label: Soulspazm

1. Metal Bars (4:40)

met Masta Ace en Nature

2. Heavy Metal Is Bakk (4:10)

met Jakk Frost en Malik B

11. Rap Opera (4:26)

met Illa Ghee

12. That Type (4:08)

met Steele, F.T. en Torae

13. Day in the Life (4:08)

met Reks, Maffew Ragazino, Rasheed Chappell en Liza Colby

14. QB All-Stars (4:34)

met Big Twins, Craig G, Cormega en Nature

avatar van MJ_DA_MAN
Goed te doen, dit album. Zoals de titel al zegt is het pure NY-rap uit Brooklyn en Queens en DJ Skizz kiest uiteraard ook voor producties die daarbij aansluiten. Er staan een aantal (erg) sterke tracks op (Metal Bars, Heavy Metal is Bakk, met een uitblinkende Jakk Frost zoals ik hier al meldde, en Let 'em Know) en ook de gastartiesten doen het aardig. Toch hadden er best wat meer uitschieters op mogen staan en hadden er, ondanks dat deze gastenlijst het zeker aardig doet, wat grotere namen op gemogen. Maar dus zeker wel een aardig plaatje dat je, zekerals liefhebber van NY-rap, makkelijk een keer kan proberen.