Krewella - Get Wet (2013)

Dance
Label: Columbia

1. Live for the Night (3:26)
  2. We Go Down (3:05)
  3. Come & Get It (3:25)
  4. Enjoy the Ride (3:31)
  5. We Are One (4:36)
  6. Dancing with the Devil (3:58)

met Patrick Stump en Travis Barker

7. Alive (4:48)
  8. Pass the Love Around (3:18)
  9. Ring of Fire (4:23)
  10. Human (3:15)
  11. Killin' It (3:26)
  12. This Is Not the End (3:53)

met Pegboard Nerds

avatar van Justinx
Klinkt als een perfecte mix tussen Skrillex en Pendulum, maar met vrouwelijke zang. Erg fijn debuutalbum, ondanks dat je een slap aftreksel zou verwachten. Krewella gaat hard, maar Get Wet kent ook genoeg fijne potentiële radiohitjes.

avatar van T.O.
Justinx schreef:
Klinkt als een perfecte mix tussen Skrillex en Pendulum

avatar van Justinx
T.O. schreef:

Dubstep en drum 'n bass dan?

avatar van T.O.
En dan de ergste varianten. Vind ik dan he

avatar van 128bpm
Wauw, wat een power op dit album! Ik kende Krewella eigenlijk alleen van het nummer Alive, maar daar kwam vanaf vandaag verandering in. Na de uitslag van de djmag top 100 ben ik aantal namen die ik nog niet echt kende verder gaan checken, waarbij ik dit album al snel tegenkwam op Spotify. Een hele fijne combinatie van Drum n Bass, Dubstep en (Fidget/Electro) House. Krachte power vocal partijen van deze dames, waar blijkbaar dus nog een band achter staat. Binnenkort eens kijken waar ik dit album op cd kan aanschaffen. Een cd met niet alleen potentiële radiohitjes, maar ook potentiële festivalhitjes