Nils Frahm - Spaces (2013)

Duitsland
Neoklassiek / Electronic
Label: Erased Tapes

1. An Aborted Beginning (1:34)
  2. Says (8:18)
  3. Said and Done (9:39)
  4. Went Missing (4:59)
  5. Familiar (5:38)
  6. Improvisation for Coughs and a Cell Phone (6:44)
  7. Hammers (3:48)
  8. For – Peter – Toilet Brushes – More (16:49)
  9. Over There, It’s Raining (3:07)
  10. Unter – Tristana – Ambre (11:43)
  11. Ross’s Harmonium (3:51)
  12. Me *
tuktak
Je moet deze versie van Says bekijken, fenomenaal.

avatar van Premonition
Het hele optreden op KEXP is fenomenaal, de albums beluisteren is daarna een lichte teleurstelling

tuktak
Precies, ik juich de populariteit van Frahm en dit album helemaal toe hoor, maar de studioalbums zijn een mooier geheel en als je Frahm live gezien hebt, dan dekt dit album gewoon niet de lading die Frahm live brengen kan. 8 maart een electronicaset in Paradiso en daar ben ik uiteraard wel weer bij dus.

Hoedijk
Nils Frahm gisteren op Best Kept Secret gezien. Hij stond wat vroeg geprogrammeerd. Maar bracht een mooie set met Says toch wel als uitschieter. Prachtig nummer!

avatar van Pepino
Normaal gezien geef ik niet snel vijf sterren aan albums, maar deze Nils Frahm klopt gewoon helemaal. Een parel van begin tot einde. Modieus, sfeervol en subliem.

avatar van Edgar18
De combinatie Hammers - Says blijft live toch wel geniaal goed!