Chicago - Live in '75 (2011)

Alternatieve titel: Chicago XXXIV

1 stem

Label: Rhino

1. Introduction
  2. Anyway You Want
  3. Beginnings
  4. Does Anybody Really Know What Time It Is?
  5. Call on Me
  22. Dialogue
  23. Wishing You Were Here
  24. Feelin' Stronger Every Day
avatar van liefkleinhertje
Dit live album komt van een tour samen met de Beach Boys uit 1975 en het zeker niet onaardige VIII (waarvan 2,13 & 17 gespeeld worden) was net uit
Voor het nummer Beginnings heeft Robert Lamm (denk ik) het er over dat nostalgie in de mode is ,nou hij moest eens weten dat na het vertrek van Terry Kath (met hoofdpijn) deze groep geen album/nummer meer heeft uitgebracht wat zich kan meten met het verleden
Het nummer 25 or 6 to 4 heeft een meer dan uitstekende uitvoering en zelfs het minste nummer Got To Get You Into My Life (Beatles) kan er mee door en dat staat volgens mij nergens anders op
Hier heb je dus 2 uur luister plezier voor een tientje en dat kan ik liefhebbers van dit soort klanken van harte aanbevelen