DJ Khaled - Suffering from Success (2013)

Label: We the Best

1. Obama (Winning More Interlude) (0:44)
  2. Suffering from Success (3:30)

met Future en Ace Hood

3. I Feel Like Pac / I Feel Like Biggie (3:59)

met Diddy, Meek Mill, Rick Ross, T.I. en Swizz Beatz

4. You Don't Want These Problems (4:36)

met 2 Chainz, Ace Hood, Meek Mill, French Montana, Rick Ross, Big Sean en Timbaland

5. Blackball (3:59)

met Future, Ace Hood en Plies

6. No Motive (2:44)

met Lil' Wayne

7. I'm Still (4:52)

met Chris Brown, Ace Hood, Wiz Khalifa en Wale

8. I Wanna Be with You (4:12)

met Nicki Minaj, Rick Ross en Future

9. No New Friends (5:08)

met Drake, Rick Ross en Lil' Wayne

10. Give It All to Me (3:34)

met Mavado en Nicki Minaj

11. Hells Kitchen (4:07)

met J. Cole en Bas

12. Never Surrender (6:25)

met Akon, Anthony Hamilton, Jadakiss, John Legend, Meek Mill en Scarface

13. Murcielago (Doors Go Up) (2:44)

met Birdman en Meek Mill

14. Black Ghost (2:53)

met Vado

15. Take That Off * (4:08)

met Vado en Jeremih

16. Weed & Hennessy * (2:39)

met Mavado

17. Helen Keller * (3:33)

met Kat Dahlia

18. At the Top * (3:05)

met Mavado

avatar van bennerd
Nou, hij zal er veel last van hebben.

avatar van Yestsida
Dit wordt volgens mij wel weer een tof album. De eerste vier albums van Khaled waren niet denderend, maar We the Best Forever en Kiss the Ring zijn toffe projecten. Ook de twee singles klinken weer goed. Vooral No New Friends, die vind ik echt heerlijk!

De titel (en cover) zijn inderdaad weer belachelijk. Maar wat verwacht je anders van Khaled? Vind het een stuk beter dan Listennn, We the Best of We Global.

Dit wordt uiteraard niets hoogstaand, gewoon tof.

avatar van NL_RAPPIN
Dit album wordt een banger, kan niet wachten!

avatar van He$$el_01
Die gastartiesten op dit soort albums worden steeds minder verrassend hè. Ik zie serieus maar twee rappers die iets extra's kunnen brengen.

You Don't Want These Problems slaat wel echt alles. Al die rappers zijn hetzelfde.

avatar van He$$el_01
Never Surrender wordt dus de 'Hip Hop' van dit album. Erg sterke verses van Scarface (alweer) en Jadakiss. Mooie beat ook.

avatar van Silky & Smooth
Maagproblemen schijnen ook serieuze bijverschijnselen te zijn bij het sufferen van succes... [klik]

Khaled had het beter 'Suffering From other People's Success' genoemd maar laten we eerlijk zijn: dit is gewoon een feestplaat. Allemaal opscheprap over hoe goed ze het wel niet hebben over harde beats. Niet erg diepgaand maar mij hoor je niet klagen.

avatar van The-Lion
Ik mis eigenlijk een beetje de echte DJ Khaled anthems, tracks zoals Welcome to My Hood en All I Do Is Win

avatar van Jordyp
Het album gaat natuurlijk weer alle kanten op, maar toch flikt Khaled het weer om met een paar erg sterke tracks te maken. Hells Kitchen en Never Surrender zijn het dit keer geworden. Uiteraard staat er ook weer de nodige troep op, maar als die elk jaar met twee sterke tracks komt aanzetten, mag er van mij volgend jaar weer een nieuwe Khaled komen!

avatar van KILLERBEE99
1,5
Hells Kitchen De rest is troep.