Little Mix - Salute (2013)

Label: Sony

1. Salute (3:56)
  2. Move (3:44)
  3. Little Me (3:55)
  4. Nothing Feels Like You (3:27)
  5. Towers (3:58)
  6. Competition (3:27)
  7. These Four Walls (3:28)
  8. About the Boy (3:44)
  9. Boy (2:54)
  10. Good Enough (3:52)
  11. Mr. Loverboy (3:14)
  12. A Different Beat (3:27)
avatar van Emile93
Ik ben benieuwd naar deze nieuwe plaat van Little Mix! Hun debuutcd DNA is fantastisch! Hopelijk weten ze weer zo'n lekker album af te leveren!

avatar van Emile93
Ik moest eerst wennen aan Move maar wat een heerlijk nummer is het zeg!

avatar van Emile93
Ik moest er even aan wennen maar ook Salute is een lekker album! Al vind ik DNA (momenteel) sterker. Stand down is het leukste nummer!

avatar van GiRlS AlOuD FaN
Verrassend goed! Al vond ik de eerste single 'Move' eerst niet zo goed.

avatar van Ploppesteksel
Salute & Move zijn twee ijzersterke singles. De rest is jammer genoeg een heel pak minder.

avatar van ServantBeys
Ik ken het album al vanbuiten...

avatar van Silves Elisa SC
Super goede cd!!! Salute is zeker even goed als DNA (van albums). Salute, Move, en Little Me zijn geweldige nummers! Little Me heeft zo een mooie tekst en het kan mensen echt inspireren, zeker een van hun beste nummers! Towers en These Four Walls zijn ook prachtig. Ik heb al liveversies gehoord en hun stemmen blijven me verbazen. Wat kan ik nog zeggen; goed gedaan Little Mix! Bedankt voor het mooie album! Ik geniet ervan!