Little Mix - Salute (2013)

Label: Sony

1. Salute (3:56)
  2. Move (3:44)
  3. Little Me (3:55)
  4. Nothing Feels Like You (3:27)
  5. Towers (3:58)
  6. Competition (3:27)
  7. These Four Walls (3:28)
  8. About the Boy (3:44)
  9. Boy (2:54)
  10. Good Enough (3:52)
  11. Mr. Loverboy (3:14)
  12. A Different Beat (3:27)
avatar van Emile93
Ik ben benieuwd naar deze nieuwe plaat van Little Mix! Hun debuutcd DNA is fantastisch! Hopelijk weten ze weer zo'n lekker album af te leveren!

avatar van Emile93
Ik moest eerst wennen aan Move maar wat een heerlijk nummer is het zeg!

avatar van Emile93
Ik moest er even aan wennen maar ook Salute is een lekker album! Al vind ik DNA (momenteel) sterker. Stand down is het leukste nummer!

avatar van GiRlS AlOuD FaN
Verrassend goed! Al vond ik de eerste single 'Move' eerst niet zo goed.

avatar van Ploppesteksel
Salute & Move zijn twee ijzersterke singles. De rest is jammer genoeg een heel pak minder.

avatar van ServantBeys
Ik ken het album al vanbuiten...

avatar van Silves Elisa SC
Super goede cd!!! Salute is zeker even goed als DNA (van albums). Salute, Move, en Little Me zijn geweldige nummers! Little Me heeft zo een mooie tekst en het kan mensen echt inspireren, zeker een van hun beste nummers! Towers en These Four Walls zijn ook prachtig. Ik heb al liveversies gehoord en hun stemmen blijven me verbazen. Wat kan ik nog zeggen; goed gedaan Little Mix! Bedankt voor het mooie album! Ik geniet ervan!

avatar van Style.Girl
Ik kende dit album samen met Get Weird al vrij lang, maar nog geen beoordeling gegeven. Ik heb nog heel veel nummers en albums niet van ze gehoord en ik ben erg benieuwd. Omdat ik al veel kende van dit album ben ik bij deze begonnen. Toch kon ik veel nummers niet meer herinneren, omdat het weer een tijdje terug is. Salute en Move blijven pareltjes. Behoren tot hun beste nummers in hun carrière. Nothing Feels Like You, Stand Down, Little Me, These Four Walls, Competition en Good Enough vind ik ook erg goed! De rest doet me minder.

Aan het einde van alle albums ga ik alle albums ranken. Voor nu een 4,0*. Een erg goede start!

avatar van MetalMike
Heb deze nu ook een paar keer gehoord, wat maken die meiden heerlijke muziek. Vocaal gezien staan ze boven welke meidengroep van de laatste 10/15 jaar vind ik... en ze hebben de nummers om hun capaciteiten ten volste te uiten. Heb bijna al hun platen nu wel gehoord denk ik, de eerste 2 het vaakst, wel leuk is dat elke cd weer anders klinkt... dit is volkomen anders dan LM5 bijvoorbeeld, meer upbeat.
Staan eigenlijk wederom geen slechte nummers op, maar ik wil 1 nummer er toch even uitpikken:

wat is "Good Enough" toch een beest van een nummer zeg!!!

Als je de kans hebt, net als bij het debuut, koop de Deluxe uitgave. Staan 3 andere ook gewoon echt goede nummers op plus een fraaie akoestische uitgave van "Little Me", een echte parel ook...