Milow - The Bigger Picture (2006)

Belgiƫ
Label: Homerun

1. Born in the Eighties (4:19)
  2. Landslide (3:24)
  3. You Don't Know (3:00)
  4. Stepping Stone (3:05)
  5. Excuse to Try (4:24)
  6. Little More Time (2:53)
  7. Silver Game (3:06)
  8. One of It (3:06)
  9. Until the Morning Comes (3:24)
  10. The Bigger Picture (2:07)
  11. You Don't Know [Single Version] * (2:47)
avatar van Equinox
Ik vind het wel sneu dat "You Don't Know" voor de derde keer als single wordt uitgebracht (en weer wordt opgepikt door de radiostations). De single wordt commercieel volledig uitgemolken. De vraag is of Milow zelf of de platenmaatschappij hier nog meer geld uit willen slaan na het succes van "Ayo Technology".

Bijzonder prettige stem. Aanstekende melodiën. Prachtplaat.

avatar van SirNoodle
De openingstrack 'born in the eighties' zal nooit meer hetzelfde zijn sedert mijn dochtertje er steevast naar verwijst als zijnde 'bjorn en de geitjes'...

avatar van evert-jan
1,0
leuk hoesje, you don't know is schitterend, maar de rest is uitermate slaapverwekkend en saai.

avatar van Lau1986
Een vermakelijk album. Milow heeft een prima stem en een aantal aanstekelijke nummers. Vooral het openingsnummer vind ik erg fijn.