Jiskefet - Bull (1997)

1. Denise (3:46)
  2. Hemel (4:22)
  3. Technofax (4:06)
  4. It Must Be Her (4:26)
  5. Haar in M'n Glas (3:30)
  6. Tony van Heemshut's Kaaspourri (2:19)
  7. Conchita (4:37)
  8. Toch Mijn Vrouw (3:57)
  9. Laat Zien (Je Rode Rokje) (2:04)
  10. Man die Bakt (2:33)
  11. All Summer Long (4:00)
  12. Tampert (2:56)
  13. Mijn Club (1:43)
  14. Peter (2:30)
avatar van VanDeGriend
Met de klassieker " Haar in m'n Glas"

...en Man Die Bakt

avatar van The Scientist
Nee, 'Man die Bakt' is het grote nummer op deze cd, voorgedragen door de legendarische spreker O. Sesetokoe.

De eenvoud van dit simpele gedicht overstijgt de legendarische tekst van 'Haar in mijn Glas'.

avatar van gemaster
Sjezus, had ik hier nog niet op gestemd?

Meesterlijke cd van de heren van Jiskefet. Hoogtepunten zijn 'Hemel'(Hemel, ik heb kriebel aan mijn pemel), de al genoemde klassieker 'Haar In Mijn Glas'(Op de grond ligt een tapijt van peuken, ik wou dat jij hier was om je stevig in je reet te ...), het geniaal absurde 'Man Die Bakt(Zon op de huid, bak bak bak bak), de remix van de Tampert opening tune(Jaja Feddie, vielleicht is die Mensch nur auf die Erde um........ ja wie sage is das jetzt.... umgebracht zu werden) en als laatste 'Mijn Club', misschien wel het mooiste voetballied ooit gemaakt.

avatar van HiLL
Haar in M'n Glas is inderdaad geweldig! Verder ken ik ze niet goed. Ongetwijfeld weleens gehoord, maar geen stem.

avatar van Droid
Een must voor de Jiskefet liefhebber!

die Jack Jersey parodie

"All Summer Long".
hoe noemden ze zich ook weer?
Susie and the Roundhouse, of iets dergelijks

JonnieBrasco
Poosje terug waren er geluidsfragmenten op Jiskefet's site te vinden, waar ze heel puike instrumentale 60's beat speelden, ik geloof onder de naam "The Travolta's", maar die naam weet ik niet helemaal zeker meer. Weet iemand of dat ooit uitgebracht is op cd, en waar er mp3's te vinden zijn?

avatar van gemaster
Heetten ze toen niet The Cards?

De Travolta's is een sketch waarin Saturday Night Fever op de hak wordt genomen door de lachwekkend slecht Engels sprekende mannen.

avatar van The Scientist
ja.... Geniaal

JonnieBrasco
Oja, The Cards!! Goeie muziek... maar ja, waar te vinden.

De muziek van the Cards is helaas niet op CD te krijgen.
Wel is de aflevering op DVD verkrijgbaar.
De muziek is van Vincent van Warmerdam die ook gitaar speelt.
De produktie is van Bart van Poppel die ook basgitaar en orgel speelt.
Mighty Mike Meyer speelt drums.

ettettummu schreef:
die Jack Jersey parodie

"All Summer Long".
hoe noemden ze zich ook weer?
Susie and the Roundhouse, of iets dergelijks

Vicky and The Roundhouse