Jiskefet - Bull (1997)

1. Denise (3:46)
  2. Hemel (4:22)
  3. Technofax (4:06)
  4. It Must Be Her (4:26)
  5. Haar in M'n Glas (3:30)
  6. Tony van Heemshut's Kaaspourri (2:19)
  7. Conchita (4:37)
  8. Toch Mijn Vrouw (3:57)
  9. Laat Zien (Je Rode Rokje) (2:04)
  10. Man die Bakt (2:33)
  11. All Summer Long (4:00)
  12. Tampert (2:56)
  13. Mijn Club (1:43)
  14. Peter (2:30)
avatar van gemaster
Sjezus, had ik hier nog niet op gestemd?

Meesterlijke cd van de heren van Jiskefet. Hoogtepunten zijn 'Hemel'(Hemel, ik heb kriebel aan mijn pemel), de al genoemde klassieker 'Haar In Mijn Glas'(Op de grond ligt een tapijt van peuken, ik wou dat jij hier was om je stevig in je reet te ...), het geniaal absurde 'Man Die Bakt(Zon op de huid, bak bak bak bak), de remix van de Tampert opening tune(Jaja Feddie, vielleicht is die Mensch nur auf die Erde um........ ja wie sage is das jetzt.... umgebracht zu werden) en als laatste 'Mijn Club', misschien wel het mooiste voetballied ooit gemaakt.