Grootmeester Jan - Collaboratorium (2005)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Je Www Toch?! (2:46)
  2. Muziek Maestro (3:38)
  3. Grenzeloos (5:39)

met Ki, Ahab en Jiggy Djé

4. Denksport (4:11)

met Vecsy.D, Ki en B-Ski

5. Werk aan de Winkel (3:17)
  6. Was Ik Maar een Rapper (4:35)
  7. Alarmfase 3 (3:20)
  8. De Lekkere Remix (3:47)

met Krypto de Dorpsgek

9. Bitchness [Remix] (3:15)

met Wudstik

10. Jomp op en Neer (2:50)
  11. Metnizz (3:28)
  12. Ghetto.nl (3:32)

met Tim

13. OWH! (4:03)
  14. Ik Meen t Echt [Remix] (4:49)
avatar van pascal83
Te luisteren bij luisterpaal van 3VOOR12.

avatar van Plakband
Ik vind hem eigenlijk best tegenvallen. Had meer verwacht. Wel lekker op zich, maar iets teveel GMJ
Toch nog 3*

Gekkenhuis
Apart album, zijn schreeuwerige rapstijl irriteert me in de meeste nummers. Dope nummers zijn Grenzeloos & Je Www Toch? Die zijn lekker origineel. Jammer dat hij Ik Meen 't echt heeft verkracht en waarom Denksport erop staat snap ik ook niet aangezien die ook op het album van D.A.C. (Professioneel Chillen)zelf staat.

Meer verwacht ervan, doet me vrij weinig. Het klinkt allemaal wel leuk, maar daar blijft het eigenlijk bij.
2,5.

Lekker album... maar je moet er van houden. Denksport is een andere versie dan op professioneel chillen. Mijn uitblinkers: Denksport, Grenzeloos, Alarmfase 3, Jomp op en neer.

RedLightCityBoy
Hoeveel orgineel kan een artiestennaam zijn...

avatar van tovast
teksten en flow zijn niet bijzonder.
het gevoel dat je krijgt bij de naam wordt waargemaakt.

GCITY050
Grootmeester Jan heeft op de DAC albums z'n naam daadwerkelijk eer aan gedaan. Ga deze de komende tijd beluisteren, en mijn oordeel volgt zeer spoedig! Verwacht er wel wat van, ondanks de negatieve scores hier.