Caesars Palace - Cherry Kicks (2001)

Zweden
Label: EMI

1. Right About Time (2:50)
  2. Subhuman Girl (2:31)
  3. Crackin' Up (3:14)
  4. One Good Night (4:04)
  5. Spill Your Guts (2:47)
  6. Since You've Been Gone (3:15)
  7. Oh Yeah? (3:12)
  8. Punkrocker (6:20)
  9. Fun & Games (2:23)
  10. From the Bughouse (2:51)
  11. Only You (2:33)
  12. Cherry Kicks (4:00)
avatar van titan
titan (crew)
Wat een heerlijke band is dit toch. Caesars palace rijgt de ene popparel aan de andere. Na 1 keer horen zitten de toegangelijke op sixtiesbeat en garagepunk gebaseerde meezingers direct in je hoofd om er nooit meer uit te komen. Muziek waarvan de zon op een sombere winterdag meteen gaat schijnen. Psychiaters zouden het dagelijks draaien van deze plaat (of de net zo goede opvolger Love for the streets) aan al hun depressieve patienten moeten voorschrijven. 4,5*

mooi gezegd

avatar van HaanHoen
Ik heb weinig aan het stuk van titan toe te voegen. Gewoon heerlijke zomerse muziek, met een fris geluid, wat onder andere te danken is aan een opgewekte synthesizer.

avatar van spaceman
Heerlijk fris plaatje. Opgepakt na eenmalige airplay van One good night op wijlen Kink FM. Topnummer. Met eigen band (The Spectacles) coverversie van gemaakt en het is elke keer weer geweldig om te spelen. "I'm not gonna ruin it tonight, I don't wanna spoil nobodys fun", nee natuurlijk niet!