Dave Matthews Band - Busted Stuff (2002)

Rock / Pop
Label: RCA

1. Busted Stuff (3:47)
  2. Grey Street (5:07)
  3. Where Are You Going? (3:52)
  4. You Never Know (5:53)
  5. Captain (3:46)
  6. Raven (5:37)
  7. Grace Is Gone (4:38)
  8. Kit Kat Jam (3:34)
  9. Digging a Ditch (4:47)
  10. Big Eyed Fish (5:04)
  11. Bartender (8:31)
avatar van Bighead
Weet niet waarom. Op de eens of andere manier vind ik dit de minste DM cd. Elk ander album vindt regelmatig z'n weg naar de cd-speler.. maar deze komt verdacht weinig uit z'n doosje.
Muziek, stem en liedjes zijn edoch weer prima.

avatar van thaw04
Dit is naar mijn mening samen met Crash de beste cd van DMB, mede door de zachte violen en de stem van dave die op dit album bijna in elk nummer perfect tot z'n recht komt. Vooral de eerste 7 nummers zijn ijzersterk waarna het niveau wat minder wordt. Al met al is dit echt een top cd.

avatar van RWL
RWL
Big Eyed Fish en Bartender zijn overigens ook geweldige nummers! Zo niet de beste (van dit album dan). Met name Live komen deze nummers het beste tot z'n recht, maar das eigenlijk met alle muziek van DMB.

avatar van Broem
Afgelopen tijd aardig wat albums van Dave Matthews gedraaid. Volg de man en zijn band al sinds mid 90's. Voor mijn gevoel nooit echt doorgebroken buiten de VS. Daar is zijn status groot. Veelzijdig artiest. Dit is een van de albums die ik wat minder heb geluisterd. Kom tot de conclusie dat dat niet terecht is. Misschien wat minder uitgesproken als b.v. Dave Matthews Band - Before These Crowded Streets (1998) . Dat is voor mij een 5* album. Toch staan er op dit album prachtige pareltjes. Lekker gevarieerd en op en top muzikaal. Enkele songs zijn afkomstig van het befaamde bootleg album The Lillywhite Sessions. Kort hiervoor (2000) opgenomen maar door de platenmaatschappij in de prullenbak gedonderd. Uiteindelijk gelekt en een cultstatus gekregen. Mooi verhaal.

avatar van MarkS73
Heerlijk album! Op de bootleg The Lillywhite Sessions waar een aantal songs van afkomstig zijn stond nog 'Monkey Man', ik heb het altijd jammer gevonden dat deze het album niet heeft gehaald.