Spacemen 3 - Taking Drugs to Make Music to Take Drugs To (1994)

Label: Bomp!

1. The Sound of Confusion (5:55)
  2. 2:35 [Version 1] (3:50)
  3. Losing Touch with My Mind (5:18)
  4. Amen (4:57)
  5. That's Just Fine (7:37)
  6. Come Down Easy (7:02)
  7. Mary Anne (4:23)
  8. Feel So Good (5:07)
  9. 2:35 [Feedback Version] (3:52)
  10. Hey Man (4:51)
  11. It's Alright (7:46)
  12. 2:35 [Version 2] (3:42)
  13. Things'll Never Be the Same (6:11)
tondeman
Dat bijna gospel-achtige, psychedelische funkgepunk, zoals later geperfectioneerd in ''Ladies and Gentlemen...'' hadden ze toen ook al onder de knie. Daar komt echter een flinke dosis ronkende punk-funk bij hier. Sure, het klinkt rommelig bij tijden, maar het rockt als een dulle.

avatar van Toon1
briljante titel.

paranoidandroid
punk-funk my ass.

Woutt
Toon1 schreef:
briljante titel.

Die titel idd.

Heerlijke trip is dit weer natuurlijk!

avatar van dj maus
Lang geprobeerd om deze op vinyl te bemachtigen, maar er wordt nog steeds grof op geboden. Dus dan maar voor een prikkie op CD. 't Is nou ook weer geen vijf sterren, hè.

Maar goed, toch een lekker vuig ruisplaatje.
Heb trouwens nog wel een nummertje extra op mijn versie:
Transparant Radiation (organ version).

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
dj maus schreef:

Maar goed, toch een lekker vuig ruisplaatje.
Heb trouwens nog wel een nummertje extra op mijn versie:
Transparant Radiation (organ version).

deze

avatar van tnf
tnf
Ik kom hier terecht via Losing touch with my mind. Leuk gruizig nummer.

Dit is iig niet de originele versie, die blijkt uit 1990 ipv 1994 te komen en bevat minder nummers. En heeft een andere hoes.

Het lijkt iig veel reissues te hebben gehad.