Het woord 'vinexwijk-muziek' komt steeds bovendrijven als ik z'n nummers hoor. Zeer vakkundig gemaakt, dat 'ie muzikale capaciteiten heeft is best te horen, maar tegelijkertijd voelt het erg vlak.
(Ook als ik de beste kerel zíe, trouwens. Van muziek tot styling, alles voelt nét wat te doordacht. Extreem veilig, en toch een zweempje van 'verantwoorde muzikant' eroverheen. Maar goed, ergens wel slim om het zo aan te pakken dat je zowel op Radio 6 als op Sky past, en zowel aan de tafel van DWDD als die van Life4You.)