I Mother Earth - Scenery and Fish (1996)

Canada
Label: Capitol

1. Hello Dave! (0:48)
  2. Like a Girl (4:40)
  3. One More Astronaut (5:24)
  4. Another Sunday (4:05)
  5. Three Days Old (5:47)
  6. Used to Be Alright (5:28)
  7. Shortcut to Moncton (7:56)
  8. Pisser (5:00)
  9. Raspberry (5:45)
  10. Songburst & Delerium (5:56)
  11. Sense of Henry (5:16)
  12. Earth, Sky & C. (7:06)
avatar van freakey
Laat ik dan maar de eerste zijn, heerlijke plaat, absoluut hoogtepunt Earth, Sky & C. Weergaloos!!

Fantastische plaat van deze altijd wat ondergewaardeerde Canadese act. Toen zanger Edwin de band verliet verdween ook de magie.

avatar van freakey
Needledose schreef:

ze spelen weer, hier 2 nieuwe nummers, zonder Edwin, die speelt met supergroep Crash Karma en solo Edwin
*NEW* 2012 I Mother Earth (IME) Song - We Got The Love - YouTube
I Mother Earth - The Devil's Engine - YouTube

Ik zag het idd destijds op youtube. Wie weet volgt er nog eens nieuw plaatwerk. Dig is trouwens ook tof

avatar van Lau1986
Een heerlijk album van deze Candadeze band. Ik kwam er toevallig op door oude Aardschokken door te bladeren. De zanger past uitstekend bij de muziek. Vooral Another Sunday vind ik een geweldig nummer. Muzikaal doet de band mij denken aan de Smashing Pumpkins. Heerlijke rockende groovende muziek.