Looking Into You (2014)

1. Don Henley - These Days

met Blind Pilot

2. Bonnie Raitt en David Lindley - Everywhere I Go
  3. Bob Schneider - Running on Empty
  4. Indigo Girls - Fountain of Sorrow
  5. Paul Thorn - Doctor My Eyes

21. Bruce Hornsby - I'm Alive
  22. Joan Osborne - Late for the Sky
  23. J.D. Souther - My Opening Farewell
avatar van geulink
Voor degene die niet kan wachten tot 1 april. USA Today streamt de tribute. Een pareltje:

Album stream: 'Looking Into You' Jackson Browne tribute - usatoday.com

avatar van blaauwtje
Net binnen gekregen,moet er erg aan wennen,staan idd pareltjes op maar ook draken van uitvoeringen,running on empty uitvoering Bob Schneider laat mijn tenen krommen,ook de uitvoering van the pretender van Lucinda Williams is (nog)niet aan mij besteed,al hoewel ik Lucinda een goede zangeres vind,ik begin met een voorzichtige 3,5.

Blijkt maar weer dat de stem van Jackson het beste past bij zijn eigen songs.

avatar van blaauwtje
Al twee dagen beluisterd, hij wordt beter en beter, ook The pretender van Lucinda is een pareltje, ff weer wennen aan die luie stem, gooi er een halfje bij.

avatar van geulink
Gelijktijdig met Looking into you de cd Lost in a dream van War on drugs aangeschaft. Daar waar de Music meter bezoeker al weken deze cd bovenaan in de rotatielijst heeft staan vergeet men te luisteren naar deze voortreffelijke tribute cd.
Leo Blokhuis, Johan Derksen en Jan Donkers besteden er gelukkig aandacht aan in hun radio programma's. Nu Mart Smeets van Radio 2 is verbannen is er geen plek meer voor deze pareltjes op de publieke radio.
Bij mij staat deze tribute cd op één in mijn rotatielijst en zal daar vast nog wel even staan.

avatar van Fingertippie
Een tribute krijg te meestal na je overlijden. Bij Jackson Browne is het gelukkig nog niet het geval. Hij kan zelf van zijn tribute genieten en horen hoe zijn muziek wordt gewaardeerd en uitgevoerd door andere, waaronder niet de minste namen.
Ik vind dit een heerlijk dubbel album, waar je lekker van kunt genieten, bij zowel een open haard als een lekker warm terrasje.