Little Dragon - Nabuma Rubberband (2014)

Zweden

avatar van coldwarkids
Paris

Fantastisch

Ozric Spacefolk
Allebei de singles zijn erg goed. De muziek ligt erg tegen de dance aan, met een heerlijke jaren 80 vibe. Ik vind het voorlopig erg lekker.

avatar van mauricez
"Pretty girls" is heerlijk! Rest matig maar wel lekker

avatar van kemm
Een oerdegelijk plaat, voor menig artiest een dooddoener, maar Little Dragon komt er mee weg. De scherpe kantjes zijn er sinds hun vorige plaat al grotendeels af, maar die typische finesse zullen ze wel nooit verliezen. Net dat maakt Nabuma Rubberband, naast onderhoudend en consistent, voldoende interessant. Oerdegelijk, zonder missers en nog opties genoeg voor een vierde en vijfde single. Soms moet het niet meer zijn dan dat.

Ozric Spacefolk
Erg lekkere, maar trage plaat.
Het doet me wat denken aan het betere werk van Neneh Cherry.

Niet een plaat om op te zetten, als je lekker vrolijk wilt springen. Het is nogal een duistere en dreigende plaat.