Gloria Estefan - Cuts Both Ways (1989)

Label: Epic

1. Ay, Ay, I (3:49)
  2. Here We Are (4:51)
  3. Say (3:42)
  4. Think About You Now (4:20)
  5. Nothin' New (3:51)
  6. Oye Mi Canto (Hear My Voice) (4:52)
  7. Don't Wanna Lose You (4:11)
  8. Get on Your Feet (3:39)
  9. Your Love Is Bad for Me (3:51)
  10. Cuts Both Ways (3:17)
  11. Oye Mi Canto * (4:58)
  12. Si Voy a Perderte * (4:07)
Marcel²
Een prachtig album van Gloria Estefan met het schitterende Oye Mi Canto. Ik kan er niets aan doen ik vind haar gewoon goed. Here We Are en Don't Wanna Lose You zijn ook vrij bekend. Vrolijke muziek afgewisseld met ballads.

Marcel Jongeneel schreef:
Ik kan er niets aan doen ik vind haar gewoon goed.

Maak je geen zorgen Marcel je bent niet alleen.

ook ik heb een zwak voor haar.

Gloria

avatar van platedraaier
Een zwak voor Gloria heb ik zeker. Ik had vroeger zelfs een poster van haar in m`n kamer hangen. Alleen vond ik haar met de Miami Sound System veel beter. Dit album is een stuk minder. Zij bljift een kanjer

avatar van musicfriek
Ik heb Don't Wanna Lose You nog ergens op singletje liggen. Het enige nummer wat ik nog steeds wel mooi vind. De rest van dit album.... ach ja... 1*.

avatar van Saldek
Wel, over dit album kan ik eigenlijk niets dan goeds kwijt.
Zwoele muziek afgewisseld met latin-geaarde klanken maken dit album voor mij werkelijk helemaal af. Haar werk met de 'MSM' vond ik wel leuk, maar hier zet ze mijns inziens toch wel iets prachtigs neer. Heb dit album heel veel geluisterd, en nu zo'n 17 jaar later is 'ie eigenlijk nog steeds niet van m'n platenspeler weg te denken. Ik krijg kippevel van dit album, nog steeds. Objectief oordeel kan ik niet over dit album geven. Daar komt gewoon te veel nostalgie bij kijken. Dus dan maar een cijfertje vanuit puur persoonlijk oogpunt, bescheiden...: 5

Kadafi
In de auto ging deze al snel vervelen. Wel opvallend dat niemand dit album kent of er op stemt. Ik zou 2,5 sterren geven voor haar stem. De liedjes zijn instrumentaal niet bijzonder ofzo.

madonnagirl3
Best een goede cd, met zowel leuke vrolijke nummers, en mooie ballads. Mijn favo's zijn, Here We Are & Ay, Ay, I

avatar van Snakeskin
Dat zag er in eerste instantie uit als een veelbelovende start van haar solo carriere. Het ging helaas een verkeerde kant omdat zij koos voor een glad en steeds sterielere sound. Jammer

avatar van edje1969
Ondanks de vele en sterke singles op dit album (5 maar liefst) is dit album helaas middelmatig. Voor mij zit het in het zwakke middengedeelte met Think About You Now en Nothin' New. Ook klinkt dit album behoorlijk gedateerd. Oye Mi Canto is veruit favoriet. Verder een aantal zeer mooie ballads met Here We Are, Don't Wanna Lose You, Cuts Both Ways en Your Love Is Bad For me.

avatar van no xqqq
Ook dit album is met Miami Sound Machine.

avatar van dominicano fonso
Dit is geen slecht album maar ik ben meer fan van de vorige platen die iets meer ritmischer zijn.

Mijn eerste cassette ooit. Toch een mooi album met een paar sterke singles. Verzorgde popmuziek. De titeltrack blijft ontroerend mooi.