Annihilator - The One (2004)

Canada
Label: AFM

1. All for You [Single Edit] (3:57)
  2. Weapon X (3:33)
  3. The One [Single Edit] (3:45)
  4. All for You (7:04)
DutchViking
Jammer dat Weapon X niet op het album (All For You) terug is te vinden, uitstekend nummer. Ook The One en All For You zijn leuke songs.

avatar van HammerHead
Is dit niet gewoon een singeltje?

DutchViking
Nee, The One is als EP uitgegeven. Ik heb 'm hier ook, met dezelfde sticker als op dit plaatje (EP-CD).

avatar van HammerHead
Ik zie het nu ook op de Annihilator site ja. Blijft er echter verdacht veel als een single uit zien.

avatar van Dexter
Bah, The One vind ik echt het grootste zeiknummer van deze band. Verder weinig negatieve woorden van mij over deze band, maar Waters heeft naast wat fenomenaal werk, toch ook enkele enorme missers op zijn naam staan, zo ook bijvoorbeeld een nummer als 'Innocent Eyes'.
All for You en Weapon X zijn dan wel weer best sterke nummers, vandaar een schrale voldoende.