Toppers - In Concert (2005)

Label: Dino

1. Over de Top! (4:05)
  2. Are You Ready for Loving Me (3:14)
  3. Tamla Motown Medley (6:31)
  4. Swing Medley (7:46)
  5. Can't Take My Eyes Off of You (4:20)
  6. Walking on Sunshine (3:37)
  7. Abba Medley (7:10)
  8. Ich Bin Wie Du (3:36)
  9. Andre Hazes Medley (12:40)
  10. Songfestival Medley (8:11)
  11. Toppers Party! (4:20)
EVANSHEWSON
wie bedenkt die titel toch, TOPPERS in concert, tjongejongejonge,enkel Helmut Lotti ontbreekt nog bij deze musketiers van de slechte smaak...

avatar van kaztor
EVANSHEWSON schreef:
enkel Helmut Lotti ontbreekt nog bij deze musketiers van de slechte smaak...

Godallemachtig, wat een zieke gedachtengang is dat!

avatar van ricardo
Dit album is bijna TE ''goed'' zeker,want de titel ''toppers'',is op dit album een stukje kleiner aangebracht dan op de cd uit 2006. zal dan wel''goed'' zijn dus ipv TE ''goed''.

avatar van Bruce Almighty
Bruce Almighty schreef:
Ik vond dit best een vermakelijk album met leuke liedjes (zoals Over De Top e.a) ook zingen ze vind ik best goed (Gerard Joling vind ik dan nog het beste zingen! )

3.5*

Ik vond 1 Toppers CD mega slecht en dat is deze en waarom ik die 3.5* gaf is omdat ik in de war was met die van 2006 dus 1.5* helaas is mijn echte stem.

rodneyVL
Man zeur toch niet zo over deze cd, ik vind het echt wel feest, terwijl ik Jeff Buckley net zo goed kan waarderen.

avatar van L_T_B
Onzinnig bericht + reactie daarop verwijderd.

Wammel
Het is eigenlijk wel moeilijk om iets positiefs te schrijven over Tobbers in Concert. Elke poging daartoe zou per definitie gedoemd zijn te mislukken. Daarom...als het even mag... zou ik graag in de gelegenheid worden gesteld om hier mijn mening over te geven.

Nederlanders staan toch bekend om hun doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg cultuur. Daar moet op zeker moment een kentering in gekomen zijn. Ik weet niet waarom of waardoor maar gemakshalve roep ik dan maar : "het is de schuld van de commerciële zenders". Zoiets. Alles voor de kijkcijfers..

Echt alles wordt uit de kast getrokken om een positieve bijdrage te leveren aan de verdebilisering (is dat een goed woord?) van onze maatschappij. Mensen worden door de stront gehaald zonder dat ze dat zelf door hebben of nog erger, terwijl ze dat zelf wel degelijk door hebben. En dat alles door mensen die daar continu mee wegkomen of hun eerder gedane uitspraken (lees: belediging) afdoen als geintje met de woorden; "nee hoor schat" Gatverdamme!

En twee van de meest erge exponenten van deze verwerpelijke vorm van het modern aan de schandpaal nagelen der kwetsbaren zijn vertegenwoordigd in deze "toppers". Alleen het Toppers al getuigt van een megalomane zelfoverschatting die zijn weerga niet kent. Met een programma wat helemaal nergens over gaat, waarvan je zou denken dat er echt niemand op zit te wachten, weten zij de Arena te vullen. En het hele proletariaat huppelt er vrolijk achteraan. Voor kaarten wordt grof geld neergeteld of, indien men de Arena niet vol krijgt, word je er mee doodgegooid via de meest stompzinnige spelletjes op radio en TV. Ik bedoel ik help jou en jij helpt mij en zo houdt het hele stelletje zich genoegzaam in stand.

En als je denkt dat zich dit alles afspeelt op veilige afstand, in een min of meer geïsoleerde omgeving, waar je toevallig niets te zoeken wilt hebben dan... worden er ook nog eens CD's en DVD's van gemaakt én gedistribueerd. En dan is er geen houden meer aan. In menig huishouden is het feest niet meer te keren.

En hoe je het ook wendt of keert daar moet je dus alleen maar begrip voor op weten te brengen.

avatar van lebowski
Wammel schreef:

Maar iets leuks blijkt wel degelijk mogelijk

Sluit me verder geheel bij je betoog aan, ik begrijp dat dit trio halve zolen ons gaat vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival. Tja, elk festival krijgt wat het verdient.

avatar van starsailor
Ik vind ze muzikaal gezien ook ruk, maar slechter dan de laatste jaren kan toch niet?? Nu doen halve zolen het tegenwoordig goed op het songfestival, dus wie weet.....

Overigens vind ik ze met hun programma, verloedert als ik ben, uiterst vermakelijk.

avatar van bikkel
1,0
Camp, Kitsch, Trash----Het volk kickt erop.
Een typisch voorbeeld van goedkoop plat vermaak. Op de Tv en op de buhne. Ongelofelijke bagger viert hoogtij in Nederland.
Nederland rukt uit voor 3 mannen die echt denken dat ze iets kunnen.
Ik kan het niet horen of zien. Ik vind het echt verschrikkelijk.

avatar van MJ_DA_MAN
Joy, wat moet jij je ongelofelijk goed voelen door je perfecte smaak gezien je zo'n beetje bij elke plaat in dit straatje moet reageren op zo'n manier . Totaal niet voorspelbaar ook.

avatar van MJ_DA_MAN
Het is dat je het zelf zegt, verklaart een hoop.

Joy
veeg ff mee rudiger anders straks weer bezemgezeik van mods, en terecht

avatar van Crush
Ik vind het wel grappig om te lezen hoezeer het regent aan negatieve reacties, terwijl voor mij deze CD op een stapel komt met veel andere dingen die ik rotzooi vind (en waar velen op deze site euforistisch over zijn) en mij is het verschil onduidelijk.

Ongetwijfeld zijn er ook veel mensen positief over deze CD, maar die posten blijkbaar niet op deze site.

Het grappige is dat mensen vaak in koor en om het hardst roepen dat smaken verschillen, maar ze kunnen het niet nalaten om de ene smaak toch even boven de andere smaak te plaatsen.

Joy
ach je mag niets negatief zegen of het eenzijdige argument komt naar boven dat als je het niks vind je het ook niet hoeft te beluisteren en er niets over hoeft te posten

doek dan de site maar op zou'k zeggen

avatar van rudiger
Mijn buurman heeft hem net terug gebracht.
Toch nog `n goede man .

Joy schreef:

doek dan de site maar op zou'k zeggen

Nou, wat mij betreft mag er zeker iets negatiefs over albums gezegd worden. Ik lees graag meerdere meningen.

Ik stelde alleen, met enig leedvermaak, vast dat over smaak te twisten valt, doch niet over wat een betere smaak is.

avatar van kaztor
Wammel schreef:

Ik zou het niet beter kunnen verwoorden.

Ikzelf hou bv. van muzieksoorten als metal of avant garde.
Maar ik moet er nog heel wat voor doen om een enkel schijfje daarvan in huis te krijgen.
Maar dit soort muziek kán niet worden ontdekt; Het dringt zich aan je op totdat er een gezinslid om is gegaan en je alsnog mag 'meegenieten' van deze pulp. Nou woon ik nog alleen dus ben ik (nog?) gevrijwaard hiervan, maar het raast net langs me voorbij want m'n broers, zussen en moeder houden er weer wel van... of zoiets.

Ken je dat gedeelte uit Airplane waar Jehova-getuigen net zolang voor die dokter staan te springen en te adverteren totdat ie een ros verkoopt? Dat gevoel krijg ik hierbij.

avatar van Crush
Leuk stukje van Wammel. Ik snap alleen de verbazing niet. Doorgaans wordt kutmuziek enorm gewaardeerd, kijk maar eens in de Top 250 op deze site!

Father McKenzie
bikkel schreef:
Camp, Kitsch, Trash----Het volk kickt erop.
Nederland rukt uit voor 3 mannen die echt denken dat ze iets kunnen.
Ik kan het niet horen of zien. Ik vind het echt verschrikkelijk.

Zo voel ik dat ook aan. Vreselijke meuk! Grootwarenhuizenmuzak is er niets tegen... de verdwaasde massa slikt het, en als het niet meteen lukt zal de mallemolen van de propaganda het er wel inkloppen tot je denkt dat er met je eigen smaak iets mis is... miljaar!
bikkel, ik vind je score nog erg hoog, en dus : tegenvallen!

Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen deze heren ook maar eens te beoordelen, Over smaak valt niet te twisten. Ik weet het! Maar tegen de "fans" zou ik zeggen geniet van je weekendje thuis, medicijnen op tijd innemen, maandag op tijd met het busje naar de sociale werkplaats en gedraag je volgende weekop de woonvoorziening. Doei!!!

avatar van LucM
1,0
Waarom brengen die zgn. Toppers enkel medleys en covers? Kunnen ze geen eigen songs brengen?

Nee, maar waarschijnlijk mogen ze volgend jaar optreden in het voorprogramma van Lisa van X Factor.
Zou zeker TOP zijn voor die gasten.
Leuke jongens!!

Ik heb zelfs ergens gehoord dat ze met hun drieen in Rusland op vakantie zijn geweest, en dat er een soort van Real Life soap van gemaakt wordt.

Ze traden daar op bij campings als een parodie op Village People.
Misschien zijn er op YouTube wel ergens opnames van te vinden.

0,5
Zoals rob geus zal zeggen: Hier wordt ik niet vrolijk van...

Ik hoorde deze CD in de bus na een vakantie. Het is niet echt slecht, maar toen ze 'm nog een keer lieten spelen heb ik wel gevraagd of er wat anders op mag.

avatar van Thin Air!
0,5